kaszaki?

1. Data: 2004-06-05 18:25:31

Temat: kaszaki?
Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie pozbyc kaszaków czy pozastaje tylko nakłuwanie iglą i wyciskanie ?
moze sa jeszcze jakies inne sposoby?

dzieki za rady?

Bea

1. Data: 2004-06-05 18:40:40

Temat: Re: kaszaki?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie pozbyc kaszaków czy pozastaje tylko nakłuwanie iglą i wyciskanie
?
> moze sa jeszcze jakies inne sposoby?

bron boze nie rób tego sama w domu ,postana blizny i ew. problemy z higiena
tcyh zabiegó, powinna sie tym zająć kosmetyczka ew. lekarz dermatolog.
p.>

1. Data: 2004-06-05 18:51:25

Od: "SloMa" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bea" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak sie pozbyc kaszaków czy pozastaje tylko nakłuwanie iglą i wyciskanie
?
> moze sa jeszcze jakies inne sposoby?

owszem jest inny sposob.
chirurg +znieczulenie miejscowe.

1. Data: 2004-06-05 19:33:31

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszaki- wyłącznie u chirurga.
ale skoro piszesz na urodzie, a nie na medycynie, to pewnie masz na myśli
prosaki, a nie kaszaki?

1. Data: 2004-06-05 20:17:51

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja to nazywam kaszaki takie biale pod skora nie da sie tego usunąć jak
> normalnego syfkla !
> wiec jak kaszak czy prosaki?

prosaki

1. Data: 2004-06-05 20:20:43

Od: "Bea" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-05 21:05:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiec jak kaszak czy prosaki?

na pewno nie kaszak.
może to ci pomoże:

http://www.wizaz.pl/beata_zabiegi_oczyszczanie.php

http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php?bn=ogloszenia_d
yskusja&key=1073481906&pattern=prosaki&pattern=prosa
ki

http://www.wizaz.pl/w-agora/download_thread.php?site
=ogloszenia&bn=ogloszenia_kosmetyczka&thread=1035719
165

http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php?bn=ogloszenia_k
osmetyczka&key=1021048717&pattern=prosaki&pattern=pr
osaki

8&v=2&s=0

1. Data: 2004-06-05 22:01:23

Od: "Rafał" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisała w wiadomości:

> kaszaki- wyłącznie u chirurga.
> ale skoro piszesz na urodzie, a nie na medycynie, to pewnie masz na myśli
> prosaki, a nie kaszaki?

Przepraszam ze się wtracę ale chciałbym i ja się czegoś dowiedziec.
Powiem moze o co chodzi. Na mojej twarzy też są w niektórych miejscach takie
drobniutenkie podskórne krostki,nie są wypełnione ropą i nie są
czerwone-mają zwykły kolor skóry.Jak sie przed chwila przygladalem temu to
nie widze tam jakichs białych punkcików.probowalem to wycisnac ale nic nie
wychodzi :)) Tego nie widac bardzo ale jak tak sie dobrze przyjzec to da sie
to wypatrzyć.Dodam iż występują koło oczu i gdzieniegdzie na policzku.
Jak bylem miesiac temu u dermatologa to powiedzial ze to jest tradzik i jak
to dermatolog przepisal jakies tam antybiotyki.Musze powiedziec ze nawet po
tym antybiotyku to nie wychodzi.
Czytałem te linki co Justy podała ale już sa nie wiem co to za cuda na sobie
noszę ;-)

Moze poradzicie mi gdzie mam się udać by coś z tym zrobić?
Może jakieś konkretne namiary na jakieś gabinety w Warszawie?

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2004-06-05 22:06:49

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm, moze zaskórniki zamknięte? lekarz lub doswiadczona kosmetyczka- ale nie
moge ci nikogo polecić na podst. własnych doświadczeń.

próbki
Krakow-gdzie bielizna firmy SHE
samoopalacz jak olejek
balejaz dla blondynki