katalog avon

1. Data: 2003-11-04 14:10:15

Temat: katalog avon
Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie słyszałam (może się mylę) czy w kapani 24/25 jest jakaś oferta
netto ( z wyprzedażami)
edward u

1. Data: 2003-11-04 15:09:51

Temat: Re: katalog avon
Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

A i owszem - dezodorant Yassou Oddech oceanu i migotliwa iskierka za 4,90
szampon oczyszczający za 4,90

pozdrawiam

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

1. Data: 2003-11-04 16:02:58

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-04 21:12:07

Temat: Odp: katalog avon
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

za tę cenę mogą kupić konsultanci. Upustu na produkty z oferty nie ma. Tylko
nie zawsze są dostępne wszystkie produkty, które chce się kupić. Bo często
brakuje już kosmetyków:-( Nawet w I kampanii:-(

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-11-05 07:55:03

Od: "edward u" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co jeszcze jest w tej ofercie ?

edward u

1. Data: 2003-11-05 08:18:46

Od: "Torens" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

1) Torebka Individual Blue (papierowa) po 2,50
2) Pudełko papirowe wymiary 8x21x18cm po 1,50
3) Kosmetyczka w pieski po 6,90
4) Karteczki samoprzylepne po 1,50
5) Grzebień dla dzieci po 2,90
6) Nawilżająca emulsja do opalania SPF 6 po 9,90
7) Szczotka do pleców po 9,90
8) Błyszczyk do ust Glazewear kolor Tickled Pink po 13,90
9) Zegar po 17,90

Pozdrawiam Joanna (konsultantka) Wrocław
z...@o...pl

Re: Eveline (?)
Petrole - dobre wiesci dla Warszawy :-))
www.easybuy.pl - jestem zadowolona
Forte 25+ Dr Eris
gdzie w sieci strony z kreacjami?