katalog z cenami

1. Data: 2003-03-18 15:56:15

Temat: katalog z cenami
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mały problem...
ale może od początku...
Jestem studentką kosmetologii. W obecnym semestrze
mam do napisania projekt z kosmetyków "żel pod prysznic natłuszczający".
W projekcie muszę zrobić również kosztorys, mam substraty z których
mam zrobić swój żel ale niestety nie mogę dokopać się do cen tych surowców.
Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej kwestii? Gdzie ja mogę znaleźć ceny
poszczególnych surowców kosmetycznych. W internecie niestety mi się
nie udało. Prosze o pomoc
zrozpaczona

Piernix

1. Data: 2003-03-19 01:11:41

Temat: Re: katalog z cenami
Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrozpaczona Piernix <k...@p...onet.pl> szuka pomocy:
> [...]
> Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej kwestii? Gdzie ja mogę znaleźć ceny
> poszczególnych surowców kosmetycznych. W internecie niestety mi się

Poszukaj na polskiej stronie Mercka www.merck.pl lub u źródeł, czyli
www.merck.de.
Jeśli nie znajdziesz nic na stronie, spróbuj poprosić o katalog
"papierowy" - tam z pewnością znajdziesz wszystkie odczynniki, które
Cię interesują.

Powodzenia!

--
Pozdrawiam, Isabell

1. Data: 2003-03-19 08:30:39

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Isabell" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Poszukaj na polskiej stronie Mercka www.merck.pl lub u źródeł, czyli
> www.merck.de.

A jesli chodzi o mniej chemiczne rzeczy, to na stronie Bielendy jest wykaz
ekstraktow roslinnych z cenami:
http://www.bielenda.com.pl/ekstrakty/idx-extrakty-fr
st.htm

Kaska

szukam konsultantki avonu
[Lumene] ołówek do oczu z "gumką" ;-)
szukam dobrego fryzjera stylisty w Krakowie
Re: EXTRA DZIEWCZYNY !!!!
osoby do dyplomu