kawa - jaka?

1. Data: 2002-09-11 09:05:18

Temat: kawa - jaka?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, wydawaloby sie, ze pytanie banalne, ale wlasnie wypilam kawe i
co?... niedobra! Kawe pije raz na ruski rok i stwierdzilam, ze zielony
jacobs kronung popsul sie pod wzgledem smaku. Sypnelam do filizanki nieco
wiecej niz zwykle i zauwazylam wyrazny posmak popiolu. Kawa jest niedobra.
Wobec tego zaczynam poszukiwania innej niezlej kawy i mam nadzieje, ze mi w
tym kupujecie, bo zaopatrywanie sie w slepo w poszczegolne gatunki kawy,
stwierdzanie, ze sa rowniez niedobre i picie je przez kilka tygodnki a nawet
dluzej jest ponad moje sily, i ponad sily mojego meza tym bardziej, bo 98%
kawy w tym domu pije on.
Chodzi mi o kawe glownie sypana, bo z rozpuszczalnej kupujemy zlotego
jacobsa. Od razu mowie ze nie lubimy zadnej Sagi i Chibo oraz maxwela, bo
jest ciut za gorzki. Powiedzmy, ze cena nie gra roli, pod warunkiem, ze
bedzie sie za nia kryl prawdziwy smak dobrej kawy. Kiedys kupowalismy Idee
cafe, byla troche zbyt grubo mielona, ale smaczna, nie wiem jak jest teraz.
Bardzo prosze wszystkich kawoszy o podzielenie sie wrazeniami z pitych przez
Was napojow z kofeinka :) Co warto kupic, a czego nie?

pozdrawiam
Dorota B. (Wkn oczywiscie :))

1. Data: 2002-09-11 09:10:27

Temat: Re: kawa - jaka?
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisała:
> Bardzo prosze wszystkich kawoszy o podzielenie sie wrazeniami z pitych przez
> Was napojow z kofeinka :) Co warto kupic, a czego nie?

Mnie odpowiada smakowo i zapachowo Jacobs Milea, jest lagodna
i aromatyczna.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-11 09:16:43

Od: "GGosia" <a...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości

> Mnie odpowiada smakowo i zapachowo Jacobs Milea, jest lagodna
> i aromatyczna.

Ja jestem zwolenniczką kawy LAVAZZA - polecam pycha - szczególnie jesli
dodasz odrobinę śmietanki

Gosia

1. Data: 2002-09-11 09:20:11

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GGosia" <a...@o...poczta.pl> napisał w wiadomości
.pl...

> Ja jestem zwolenniczką kawy LAVAZZA - polecam pycha - szczególnie jesli
> dodasz odrobinę śmietanki

no cóż, jeśli chodzi o kjawe lavazza, to odpowiada nam tylko jedna:
czerwono-czarna, robimy ja czasem w odpowiednim garnuszku - z tych wloskich
metalowych. Natomiast smak tej w brazowo-zlotej puszce do tego stopnia nam
nie odpowiadal, ze wszystko z filizanek zladowalo w zlewozmywaku. Hmm. :(

wkn

1. Data: 2002-09-11 09:25:02

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

ja lubie Lawazze z czarnej puszki

1. Data: 2002-09-11 09:30:05

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

No to może SATI np. czekoladowa lub waniliowa?
Mi bardzo smakuje:)

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2002-09-11 09:32:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie odpowiadal, ze wszystko z filizanek zladowalo w zlewozmywaku. Hmm. :(

LAvazza w czarnej puszcze jest dobra, ale z ekspresu, poza tą widziałam
jeszcze dwa gatunki jeden do expresu i ta się nadaje i jeden taki mocniej
zmielony do sypania do szklanki i to było delikatnie mówiąc obrzydliwe...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-11 09:40:49

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisała:
> No to może SATI np. czekoladowa lub waniliowa?
> Mi bardzo smakuje:)

Jesli Sati, to tylko orzechowa :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-09-11 09:50:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Jesli Sati, to tylko orzechowa :)

Zwykła, bez żadnych perfum :-)
A Lavazza tylko z ekspresu.

Krycha

1. Data: 2002-09-11 09:52:11

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> Was napojow z kofeinka :) Co warto kupic, a czego nie?

Tez mam ten problem. Ja z kolei jestem namietnym kawoszem. Bardzo lubie pic
DOBRA kawe. Uwielbiam jej aromat i dobry smak. Tylko tez nie moge nigdzie
takiej znalezc:-(((
Nie smakuje mi zadna smakowa - chyba, ze tak raz sprobowac i koniec. Kiedys
byla Tchibo mokka, ale juz bardzo dawno "wyszla". Byla jako taka. Teraz
pijam Tchibo Exclusive- ciemno niebieska.W pracy siegam po Jackobs
Milea-lagodna, delikatna. Zadna jednak nie jest taka pachnaca, aromatyczna.
Dawno temu:-))) gdy byly braki i kawa byla spod lady, albo i jeszcze
dawniej, gdy była dostepna normalnie-moja mama kupowala kawe SUPER w
srebrnym opakowaniu 10 dkg. Zawsze szukalysmy swiezo palonej. Gdy mielilo
sie ja w domu to taki aromat sie rozchodzil, ze ach....Rozmarzylam sie....
Gdzie sie podzialy dobre, aromatyczne kawy....?
Pozdrawiam.
Ela

Ogóry
co na obiadek?