kawa mrozona ?

1. Data: 2004-02-28 16:30:15

Temat: kawa mrozona ?
Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy kawa mrozona to po prostu zwykla kawa wsadzona do lodowki po zaparzeniu?
:))

1. Data: 2004-02-28 19:47:14

Temat: Re: kawa mrozona ?
Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy kawa mrozona to po prostu zwykla kawa wsadzona do lodowki po
zaparzeniu?
> :))
Niestety, nie jest to takie proste. Są różne sposoby na kawę mrożoną. Ja
robię z kawy rozpuszczalnej z niewielką ilością mleka i cukrem. Do
schłodzonej wkładam 1-2 łyżki lodów śmietankowych lub waniliowych, daję na
wierzch dużo bitej śmietany ze spraya i sypię czekolady w wiórkach.

--
mangha

Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

1. Data: 2004-02-28 19:51:36

Od: "zytka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> schłodzonej wkładam 1-2 łyżki lodów śmietankowych lub waniliowych, daję na
> wierzch dużo bitej śmietany ze spraya i sypię czekolady w wiórkach.

I ile ważysz???

1. Data: 2004-02-28 20:02:53

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-02-28 at 20:51, zytka wrote:
> Użytkownik "mangha" <R...@t...pl> napisał w wiadomości
> .
>
> I ile waĹźysz???

To niewatpliwie zalezy od czestosci spozycia tej kawy ;)

Ale ja i tak robie jeszcze bardziej dietetyczna, przepis podawalam juz
ze sto razy, ale co tam:

Potrzebne beda:
3 duze, bardzo dojrzale banany
litr mocnego naparu kawy (poslodzic jeszcze na goraca, lepiej sie wtedy
cukier rozpuszcza ;)
5 lyzek cukru
paczka cukru waniliowego
lody waniliowe albo jeszcze lepiej toffi

Banany zmiksowac, wymieszac z kawa, bardzo mocno schlodzic. Podawac w
wysokich szklankach z kulka ladow na wierzchu, rozpuszczajac sie tworza
pyszna pianke.

Proste, smaczne, tuczace ;)

--

Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-02-28 20:17:35

Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Banany zmiksowac, wymieszac z kawa, bardzo mocno schlodzic. Podawac w
> wysokich szklankach z kulka ladow na wierzchu, rozpuszczajac sie tworza

ustaw sobie kodowanie znakow

1. Data: 2004-02-28 20:29:31

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2004-02-28 at 21:17, Jędrek wrote:

> ustaw sobie kodowanie znakow

Nie mogiem. Dlatego nie uzywam polskich znakow.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

1. Data: 2004-02-28 22:40:54

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy kawa mrozona to po prostu zwykla kawa wsadzona do lodowki po
zaparzeniu?
> :))

ja robie tak
zaparzam w ekspresie kawe, dosc mocna i schladzam
pozniej mieszam ja z mlekiem zwyklym i mlekiem skondensowanym - nieslodzonym
wlaczam to cos w czym sie robi koktajle ( nie szejker;) ) - slowo wypadlo z
glowy ;)
w zaleznosci od tego jaki ma byc smak i czy ma byc alkohol, wlewam amaretto,
malibu, rum
mieszam dokladnie
na dno szklanek daje po kulce lodow smietankowych/waniliowych
wlewam kawe, na wierzch bita smietana, posypuje lekko wirokami czekoladowymi
badz kakao i cynamonem
a potem brakuje juz tylko gęby ;)

Marta

1. Data: 2004-02-29 11:30:12

Od: "kapi" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy kawa mrozona to po prostu zwykla kawa wsadzona do lodowki po zaparzeniu?
> :))

Ja do shakera wsypuje kawe, cukier dolewam troszke zimnej (lodowatej wody ) i
mieszam. Są też takie specjalne maszynki do tego zamiasta shakera al enie wiem
czy w Polsce dostępne. Póżniej przelewam to do szkalnki (jest piękna
pianka ; )) dolewam zimną wodę i mleko lub np. Bailsa :) Pyszota :) Tylko
niestety w Polsce kawy do teo się nie nadają :( W grecji kupując np. Nescafe
na opakowaniu masz pokazaną kawę gorącą i mrożona a u nas tylko gorącą :(
Dlatego ta pianka wychodzi taka sobie :(

1. Data: 2004-02-29 11:56:13

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

28 Feb 2004 21:29:31 +0100, na pl.rec.kuchnia, Kot napisał(a):

> Nie mogiem. Dlatego nie uzywam polskich znakow.

Ale cytujesz ludzi, którzy mają polskie znaki i wyskakują krzaczki, a poza
tym dlaczego nie możesz ustawić sobie kodowania, nawet na chińskiej wersji
Windowsa można ustawić sobie kodowanie ISO 8859-2. Zresztą przedpiszcy też
kodowania nie mieli ustawionego... (z wyjątkiem Jędrka;))

Pozdrawiam
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-02-29 11:57:12

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 28 Feb 2004 23:40:54 +0100, na pl.rec.kuchnia, Marta Kamińska
napisał(a):

> wlaczam to cos w czym sie robi koktajle ( nie szejker;) ) - slowo wypadlo z
> glowy ;)

może blender? ;)

pozdrawiam
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

jaka prosta mikrofala do pracy
cos nie tak..
salatka wegetariańska
Jak zrobić smaczny kotlet z piersi kurczaka?
panele podłogowe