Re: kawał

Data: 2007-05-10 19:10:03
Temat: Re: kawał
Od: Ikselka <i...@w...pl>

Ikselka napisał(a):

> ...A poza tym - mistrza mam uczyć? Mooooże kiedyś... ;-)

No, w końcu to tylko cytat - masz:

"Rabin rzezał przez trzydzieści lat. Uzbierał około dziesięciu tysięcy
napletków, a że był pedantem to miał je poskładane w pudełeczkach. Nie
wiedział co z nimi zrobić, jak mówił, coś wymyśli.
- Żal wyrzucić, grzech. Ja pójdę do tego Zalcmana, co on jest kuśnierz,
niech on coś wymyśli.
Przychodzi do niego i mówi:
- Zalc, ja rzezałem przez trzydzieści lat, mam dziesięć tysięcy napletków,
żal to wyrzucić, możesz coś z tego wymyślić?
- Rabe, ja wymyślę, tylko ty zostaw tysiąc rubli.
Rabe myśli i myśli i mówi:
- No trudno ..
Zostawił ten tysiąc rubli. Przychodzi za tydzień i mówi:
-No jak, Zalcman co ty wymyślił?
- Rabe, ot co ja wymyślił! Ty zostaw tysiąc rubli i przyjdź za tydzień po
odbiór.
Zostawił ten tysiąc rubli, przychodzi za tydzień i pyta:
- No Zalc i co tam wymyśliłeś?
- Rabe, zanim ja ci to pokaże, ty zostaw trzeci tysiąc rubli i nie
rozmawiamy dalej.
Rabe położył trzeci tysiąc, a Zalc mówi:
- Rabe, ja ci z tych napletków uszyłem portmonetkę.
- Za trzy tysiące rubli portmonetkę!?
- Rabe, dla ciebie to jest zwyczajna portmonetka, ale daj ją do ręki
twojej żonie, a będziesz miał ogromny walizek!"

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz