kawitacja

1. Data: 2005-06-23 15:15:05

Temat: kawitacja
Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie:)

Boje sie mechanicznego czyszczenia twarzy u kosmetyczki, bo slyszalam ze
cera moze sie jeszcze pogorszyc. Natomiat isynieje cos takiego jak
kawitacja(gleboki peeling) za pomoca specjalnego urzadzenia, ktory ponoc
jest lepszy od tego tradycyjnego sposobu i tanszy bo kosztuje 35 zł. Chodzi
mi glownie o zaskorniki. Czy to jest skuteczne??

Magda

1. Data: 2005-06-23 15:37:07

Temat: Re: kawitacja
Od: "Joasia" <jodarek(nospam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
> jest lepszy od tego tradycyjnego sposobu i tanszy bo kosztuje 35 zł.
> Chodzi mi glownie o zaskorniki. Czy to jest skuteczne??

W moim przypadku nie było to w ogóle skutecznie, zaskórniki były przed i po
zabiegu.
Nie polecam.
Joasia

1. Data: 2005-06-23 16:09:17

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@s...net> napisał w wiadomości

>Czy to jest skuteczne??

Zalezy od glebokosci zanieczyszczen (o czym powinna uprzedzic kosmetyczka. W
moim przypadku bylo (buziuchne mialam wypolerowana jak lusterko) i wybieram
sie ponownie.

1. Data: 2005-06-23 22:26:40

Od: "Vika " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozecie jakies dobre miejsce polecic w wawie gdzie w cenie ~50 zl mozna
sobie ten piling zafundowac?

1. Data: 2005-06-24 20:04:40

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
>a mozecie jakies dobre miejsce polecic w wawie gdzie w cenie ~50 zl mozna
> sobie ten piling zafundowac?

W salonie Marta na Placu Inwalidow 3, tel.839 45 35.
Za 50 zl plus maseczka.

1. Data: 2005-06-24 21:12:28

Od: "Vika " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W salonie Marta na Placu Inwalidow 3, tel.839 45 35.
> Za 50 zl plus maseczka.

oooo!!!!
a to "moje rejony"
ale napisz cos wiecej, zadoowlona jestes z tego salonu, jaki klimat?

1. Data: 2005-06-25 08:41:48

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oooo!!!!
> a to "moje rejony"
> ale napisz cos wiecej, zadoowlona jestes z tego salonu, jaki klimat?
> pozdrawiam

Gdybym nie byla zadowolona, to bym nie polecala ;) Zreszta wybieram sie tam
ponownie. Piling robila mi pani Marta. Gabinet jest bez nadecia, niewielki,
ale profesjonalny. Kosmetyczka sympatyczna, kompetentna, rozmowna (gadala na
okraglo, ale bez zanudzania ;). Zanalizowala mi stan cery, doradzila
pielegnacje. Dla mnie w porzadku.

1. Data: 2005-08-23 21:47:18

Od: "Vika " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zefirka <z...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> ale profesjonalny. Kosmetyczka sympatyczna, kompetentna, rozmowna (gadala na
> okraglo, ale bez zanudzania ;). Zanalizowala mi stan cery, doradzila

pozdciagam stary watek zeby podziekowac zefirce za namiar na fajne miejsce.
bylam, dowiedzialam sie kilku ciekawych rzeczy, bez naciagactwa - mial byc
piling kawitacyjny ale pani kosmetyczka uprzedzila mnie ze to nie ma sensu i
ze najpierw trzeba oczyscic normalnie - co tez zostalo tydzien pozniej
wykonane w bardzo dobry sposob (tak mi sie przynajmniej wydaje- minimalna
opuchlizna). buzia ladnie sie wygoila i o niebo lepiej wyglada...wybieram sie
ponowinie. (jedyny minus to 90 zlotych za ta "przyjemnosc", ao ale dla urody...).
dzieki jeszcze raz.
Vika

1. Data: 2005-08-24 19:28:34

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest lepszy od tego tradycyjnego sposobu i tanszy bo kosztuje 35 zł. Chodzi
> mi glownie o zaskorniki. Czy to jest skuteczne??

Tak,to dobry i bezbolesny sposob na usuniecie wszelkich zaniczystosci-tylko,ze
zabeg musi byc powtarzany co jakis czas
polecam w pierwszym miesiacu- 2-3 zabiegi...Pozniej rzadziej i naprawde pomoze.
w odroznieniu od mechanicznego usowania-nie kawitacja nie daje natychmiastowego
oczyszczenia skory,ale za to wyleczy skore i poprawi jej ogolny stan.

Pozdrawiam
Ada

opalanie natryskowe - 3miasto
No to sie uśmiałam ;)