kebab z kurczaka

1. Data: 2003-09-25 18:37:49

Temat: kebab z kurczaka
Od: RKubiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello
przegladalem archiwum grupy, ale znalazlem najrozniejsze wariacje na
temat kebabu, natomiast nie znalazlem nic co pozwoliloby mi przygotowac
kebab z kurczaka w domu. Jesli oczywiscie jest to w ogole mozliwe.
kiedy zamawiam w barach kebab pojawia sie pytanie mieso wolowe czy
kurczak? wybieram kurczaka i bardzo mi smakuje. chcialbym cos takiego
przyrzadzic w domu, ale nie dysponuje pionowym grilem.
wydaje mi sie, ze kebab z kurczaka to kurczak + jakies dodatki i wlasnie
o te dodatki chciablbym zapytac Szanownych Grupowiczow/ek.
czyli reasumujac jak w warunkach domowych zrobic kebab z kurczaka (taki
jak podaja w barach ==> pewnie ten kebab jest na wyrost)
dziekuje i pozdrawiam
Ralf

1. Data: 2003-09-26 20:26:14

Temat: Re: kebab z kurczaka
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "RKubiak" <r...@p...onet.pl> napisal w
wiadomosci news:bkvn1j$ksp$1@news.onet.pl...
> [...]
> kurczak? wybieram kurczaka i bardzo mi smakuje. chcialbym cos takiego
> przyrzadzic w domu, ale nie dysponuje pionowym grilem.

Niestety raczej ci sie to nie uda.
Podstawa kebabu, a scislej mówiac SHOARMY (bo tego pewnie szukasz) jest
wlasnie sposób opiekania miesa. Przyprawy tez sa bardzo istotne ale bez
pionowego grilla nawet nie zblizysz sie do tego smaku.

Pogogluj sobie hasla: shoarma i shawerma - znajdziesz troche przepisów.
Wiekszosc oczywiscie bedzie wymagala "przyprawy do shoarmy" - bo to tez
tajemnica :) - ale nie wszystkie.

Natomiast kebab to mieso mielone (cielecina lub baranina) "nadziane" na
patyk podobny do szaszlyka (tylko wiekszy) i zapiekany nad ogniem.

pozdr. Robert

ciasto fyllo
piierogi szwedzkie
Gdzie w W-wie dostanę likier Kahlua?