keto/opty

1. Data: 2003-03-24 14:01:58

Temat: keto/opty
Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich.

czy sądzicie Państwo, że dieta ketogeniczna jest bardziej skuteczna niż
dieta optymalna ( rygorystycznie przstrzegane gramatury BTW)

Sławek
GG 4837610

2. Data: 2003-03-24 15:59:32

Temat: Re: keto/opty
Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał w wiadomości
> witam wszystkich.
>
> czy sądzicie Państwo, że dieta ketogeniczna jest bardziej skuteczna niż
> dieta optymalna ( rygorystycznie przstrzegane gramatury BTW)

Tak. W ketogenicznej:
- Zwiększone spożycie białka pozwala zachować mięśnie co przekłada się na
zwiększoną spoczynkową przemianę materii.
- Zmienność poziomu węglowodanów zapobiega wejściu w stan głodowy i
podtrzymuje wysoki poziom metabolizmu.
- Kulturyści przed zawodami stosują ketogeniczną a nie optymalną jako
najbardziej efektywny sposób utraty tłuszczu.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

3. Data: 2003-03-24 16:35:56

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał

> czy sądzicie Państwo, że dieta ketogeniczna jest bardziej skuteczna niż
> dieta optymalna ( rygorystycznie przstrzegane gramatury BTW)

W czym bardziej skuteczna?
Wszystko zależy przecież od tego jaki postawiłeś sobie do osiagnięcia cel.
A o tym nic nie piszesz.
DO, ludzie stosują z roznych powodów i maja również różne do osiadniecia
cele (najczęściej zdrowotne), a więc i skuteczność mierzyć będa inna miarką.

4. Data: 2003-03-24 16:44:53

Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> DO, ludzie stosują z roznych powodów i maja również różne do osiadniecia
> cele (najczęściej zdrowotne), a więc i skuteczność mierzyć będa inna

Miałem na myśli efekt utraty wagi dlatego napisałem dieta optymalna a nie
żywienie optymalne, ale żeczywiście możnabyło to różnie zinterpretować ;-)

Sławek

5. Data: 2003-03-24 16:55:55

Od: "Sławek" <w...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@f...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał w wiadomości

> Tak. W ketogenicznej:
> - Zwiększone spożycie białka pozwala zachować mięśnie co przekłada się na
> zwiększoną spoczynkową przemianę materii.

Zarówno w keto jak i w opty zaleca się spożywać 0,8 g na 1kg właściwej wagi
ciała

> - Zmienność poziomu węglowodanów zapobiega wejściu w stan głodowy i
> podtrzymuje wysoki poziom metabolizmu.

Tak, ale jak długo można bezpiecznie utrzymywać organizm w ketozie?

> - Kulturyści przed zawodami stosują ketogeniczną a nie optymalną jako
> najbardziej efektywny sposób utraty tłuszczu.

Fakt kulturyści zawsze wyszukują najbardziej skuteczne (nie zawsze
bezpieczne) sposoby upiększenia swojego ciała.

Sławek

6. Data: 2003-05-13 09:11:37

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <j...@f...com> wrote in

> - Zwiekszone spozycie bialka pozwala zachowac mieśnie co przeklada sie
> na zwiekszoną spoczynkową przemiane materii.
> - Zmiennośc poziomu weglowodanów zapobiega wejściu w stan glodowy i
> podtrzymuje wysoki poziom metabolizmu.
> - Kulturyści przed zawodami stosują ketogeniczną a nie optymalną jako
> najbardziej efektywny sposób utraty tluszczu.

Janie,
czytalem o tej diecie takze na Twoich stronach, duzo wzmianek jest na stronach
dot. kulturystyki, a takze na stronach medycznych, traktujacych o padaczce u
dzieci.

Mam pytanie - czy Twoim zdaniem dieta ta powinna byc stosowana tylko przez jakis
czas (np. na stronach o kulturystyce mowi sie o 8 tygodniach) czy tez moze to byc
normalny, staly sposob odzywiania ?

pozdrowaski,
Tomek.

7. Data: 2003-05-30 09:22:26

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Kaminski" <k...@e...ii.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
2.80...
> [...]
jakis
> czas (np. na stronach o kulturystyce mowi sie o 8 tygodniach) czy tez moze

Ketogeniczna raczej nie może być stosowana ciągle. W praktyce kulturyści nie
stosują jej dłużej niż 3 miesiące.

Strona domowa http://www.janwer.com/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/ ]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [ http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/ ]

8. Data: 2003-06-03 14:54:58

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <j...@f...com> wrote in

> Ketogeniczna raczej nie moze byc stosowana ciągle. W praktyce
> kulturyści nie stosują jej dluzej niz 3 miesiące.

dzieki:)

t.

MM - dziki ryż
dodac otuchy