kiedy posiac łubin?

1. Data: 2000-04-12 17:16:24

Temat: kiedy posiac łubin?
Od: kuba <k...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Szanowni Grupowicze.
Czy lubin mozna siac od razu na docelowe miejsce cz trzeba przygotowac
jakies flance? {na rozsadniku)
a jesli siac to czy juz w kwietniu?
aha i jeszcze jedno: czy to prawda, jak mowia rozne ludzie, ze pozniej
tego nie wytepie nawet jak bede chcial?

2. Data: 2000-04-12 18:34:46

Temat: Re: kiedy posiac łubin?
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aha i jeszcze jedno: czy to prawda, jak mowia rozne ludzie, ze pozniej
> tego nie wytepie nawet jak bede chcial?
bzdura, mnie się udało, po prostu na wiosnę trzeba wykazać się wzmożoną
energią.
pozdr jerz

3. Data: 2000-04-13 05:46:17

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jerz <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8d2fkh$d2s$...@s...icm.edu.pl...
> bzdura, mnie się udało, po prostu na wiosnę trzeba wykazać się wzmożoną
> energią.
> pozdr jerz
Ja w zeszlym roku sialem lubin (miedzy innymi) jako zielony nawoz. Wyrosl,
troche pobyl i go przekopalem. Posialem trawke i co.....ano zero lubinu i
ladniejsza czesc trawnika. Naprawde warto posiac lubin, po czesci ze
wzgledow estetycznych (jak ladnie urosnie to fajnie wyglada), po czesci jako
nawoz. Lubin jako jedyny (albo jeden z nielicznych) potrafi wiazac azot
atmosferyczny.
Co sie tyczy siania, to ja sialem zdaje sie na poczatku maja (moze pod
koniec kwietnia), jakos tak.
pozdrowka
Jarek

4. Data: 2000-04-13 07:20:48

Od: "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łubin jest wrażliwy na przymrozki zwłaszcza fazie dwóch liści więc można na
kilka dni przed Zofią lub po. Warto nasiona zaprawić i dać trochę azotu na
początek.
SJS

5. Data: 2000-04-13 08:59:10

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Siej od razu na miejsce. lubin tworzy dlugie i kruche korzonki. aby nie
dopuscic do rozsiania, nalezy po prostu scinac przekwitle kwiatostany,
poki sa jeszcze zielone.
Dorota

kuba wrote:

> [...]
> jakies flance? {na rozsadniku)
> a jesli siac to czy juz w kwietniu?
> aha i jeszcze jedno: czy to prawda, jak mowia rozne ludzie, ze pozniej

Rhuskus - co to?
Wycieczka po warszawskich centrach ogrodniczych.
magnolia
Program do projektowania ogrodów
bonsai