kiedy sadzić tuje??

1. Data: 2003-03-08 09:33:14

Temat: kiedy sadzić tuje??
Od: "hajotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani. W supermarketach pojawiły się tuje w doniczkach. Ja chciałbym
posadzić tuje na ogrodzie i na cmentarzu. Czy to już czas na tuje??? Kiedy
powinienem posadzić??? Teraz w TESCO są one w dobrej cenie. Czy ktoś może mi
coś poradzić????
hajotek

--
H...@l...com.pl

begin 666 Henryk Janiszewski.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DIA;FES>F5W<VM
I.TAE;G)Y
M:PT*1DXZ2&5N<GEK($IA;FES>F5W<VMI#0I.24-+3D%-13I(84I
O=&5K#0I%
M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.DAE;G)Y:RY*86YI<WIE=W-K:4!
L+71O=7(N
I8V]M+G!L#0I2158Z,C P,S S,#A4,#DS,S$T6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

2. Data: 2003-03-08 13:09:30

Temat: Re: kiedy sadzić tuje??
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4cdd9$mds$1@news.onet.pl hajotek
<h...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy to już czas na tuje???

Nie

> Kiedy powinienem posadzić???

W kwietniu

> Teraz w TESCO są one w dobrej cenie.

A jakiej są jakości? Może stoją od jesieni w kiepskich warunkach.

> Czy ktoś może mi coś poradzić????
> --
Nie kupuj bez upewnienia się, że przeżyją.
Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

3. Data: 2003-03-08 14:55:45

Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinienem posadzić??? Teraz w TESCO są one w dobrej cenie. Czy ktoś może

Supermarketowe rosliny rzadko bywaja odpowiednie do czegokolwiek a juz na
pewno nie do sadzenia w ogrodzie. Mnie co prawda zdarzylo sie kupic dwa
rozaneczniki ale bylo to w pierwszym dniu , kiedy sie pojawily a poza tym
wybralam naprawde najlepsze sztuki z calego " stada". Jesli sie nie znasz
( a na to wychodzi sadzac po Twoim pytaniu) to radzilabym zaczekac i kupic
rosliny za miesiac lub nawet szybciej ale w pewnym zrodle. Moze w szkolce,
moze w dobrym sklepie ogrodniczym wtedy jest wieksze prawdopodobienstwo , ze
sie przyjma i nie beda chorowac.
A i jeszcze jedno. Czesto sie zdarza, ze rosliny oferowane o tej porze roku
nie zimowaly w gruncie ani tez na powietrzu a byly chowane przed mrozem i
wystawione teraz na mroz moga nie przezyc przymrozkow. Przykladem moze
sluzyc OBI gdzie ostatnio kupowalam nasiona. Maja juz w sprzedazy slicznie
wybarwione tuje ( zlote) . Moje, w ogrodzie jeszcze w kolorystyce zimowej -
brazowe i szarawe. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze zimowaly na dworze.
Reszta roslin - import z Niemiec.

Iza Wójcik

4. Data: 2003-03-08 18:27:41

Od: "Too old..." <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hajotek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> powinienem posadzić??? Teraz w TESCO są one w dobrej cenie. Czy ktoś może

Hej a masz kilof?????

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

5. Data: 2003-03-12 16:12:23

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "hajotek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
Kiedy
> mi

Hej, a mnie nawet koparka odmówiła ustami p. kierowniczki przyjazdu w tym
tygodniu do kopania oczka wodnego. Jest zamówiona na przyszły tydzień.
pozdr. wiosennie
Goldie

> --
> kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl