kiedy sezon pomidorowy?

1. Data: 2007-07-16 12:43:40

Temat: kiedy sezon pomidorowy?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że to głupie pytanie i pewnie powinnam to wiedzieć,a le jakoś mi
uciekło :-(
Kiedy sezon pomidorowy? Chciałabym zrobić trochę przecierów, ale nie wiem,
czy już biec po pomidory, czy mam jeszcze dużo czasu.

Pozdrawiamy
B i M

2. Data: 2007-07-16 12:47:29

Temat: Re: kiedy sezon pomidorowy?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> Kiedy sezon pomidorowy? Chciałabym zrobić trochę przecierów, ale nie wiem,
> czy już biec po pomidory, czy mam jeszcze dużo czasu.

Gdy na giełdzie będą tańsze niz złotówkę za 1kg.

3. Data: 2007-07-17 07:22:02

Od: "Gregus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie na krzaczkach juz sa male zielone

4. Data: 2007-07-17 15:49:21

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gregus napisał(a):
> u mnie na krzaczkach juz sa male zielone

ja kupilem takie gotowe krzaczki koktajlowych i juz ze 2 kilo
zebralem... na niektorych jeszcze kwiaty na innych juz pieknie czerwone...
Marsjasz

5. Data: 2007-07-17 18:06:15

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba jednak jeszcze trochę poczekam...

POzdrawiamy
B i M

6. Data: 2007-07-17 19:36:04

Od: Teapot <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jul 2007 14:43:40 +0200, "Barbara K."
<smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote:

>Wiem, ?e to g?upie pytanie i pewnie powinnam to wiedzie?,a le jako? mi
>uciek?o :-(
>Kiedy sezon pomidorowy? Chcia?abym zrobi? troch? przecierów, ale nie wiem,
>czy ju? biec po pomidory, czy mam jeszcze du?o czasu.
>
>Pozdrawiamy
>B i M

Pewnie zalezy to od regionu. Na Podlasiu jeszcze zielone, poza
odmianami drobnoowocowymi.
Marek

7. Data: 2007-07-18 18:39:43

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:f7fp5s$apl$1@news.onet.pl
> [...]
> Kiedy sezon pomidorowy? Chciałabym zrobić trochę przecierów, ale nie
> wiem, czy już biec po pomidory, czy mam jeszcze dużo czasu.

ja zawsze robie we wrześniu

Jędrek

morele
ZUPA STAROFRANCUSKA
[szukam] Prosty zestaw do robienia sushi
Jak potraktowac jajka zeby zminimalizowac ryzyko salmonelli?
Tabela potraw