morele

1. Data: 2007-07-16 11:19:01

Temat: morele
Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym rok zrobiłam na próbę kilka słoiczków moreli w zalewie
octowej (przepyszne) no i ..... nie mogę teraz znależc przepisu.
Przeszukalam grupę ale nie widze, proszę o pomoc:)
Ewa

2. Data: 2007-07-18 14:19:32

Temat: Re: morele
Od: "asia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zeszłym rok zrobiłam na próbę kilka słoiczków moreli w zalewie
> octowej (przepyszne) no i ..... nie mogę teraz znależc przepisu.
> Przeszukalam grupę ale nie widze, proszę o pomoc:)
> Ewa

Witam Cię serdecznie.. ja znalazłam taki oto przepis na kuchnia o2.pl
CUTNEY MORELOWY
ok. 1,2 kg moreli, 2 cebule, 1 czerwona papryka, 5 dag rodzynek, po lyżeczce
gorczycy i soli, 100 ml octu winnego, 15 dag cukru

Morele sparzyc, zdjac skorke, pokroic na czastki, oddzielic pestki. Papryke
pokroic w drobna kostke, cebule drobno posiekac. Morele, papryke i cebule
gotowac z octem, gorczyca i sola, az sie rozpadna. Dodac cukier, gotowac az
odparuje 1/2 wody, przelozyc do sloikow, zamknac.
Zyczę smacznego i pozdrawiam z bardzo upalnego Krakowa :)
Asia

ZUPA STAROFRANCUSKA
[szukam] Prosty zestaw do robienia sushi
Jak potraktowac jajka zeby zminimalizowac ryzyko salmonelli?
Tabela potraw
CHLEB AUTOMATYCZNY...