kiedyś - ktoś napisał o kostetyczne niedaleko placu Wilsona

1. Data: 2006-03-21 20:46:43

Temat: kiedyś - ktoś napisał o kostetyczne niedaleko placu Wilsona
Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę niech napisze ta osoba raz jeszcze stronę tego salonu

błagam
Ola

1. Data: 2006-03-21 21:24:53

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> proszę niech napisze ta osoba raz jeszcze stronę tego salonu

A moze jakies szczegoly? W jakim kontekscie bylo mowione o tej
"kostetyczne"?

Aduś

1. Data: 2006-03-21 21:32:26

Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś wydaje mi się że ktoś szukał salonu - dobrego taniego (odnośnie
chyba depilacji) i któraś z dziewczyn poleciła takowy
no i miał on stronę internetową
nigdzie nie mogę znaleźć ;-(

1. Data: 2006-03-21 21:47:12

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):
> kiedyś wydaje mi się że ktoś szukał salonu - dobrego taniego (odnośnie
> chyba depilacji)

Chodzilo przede wszystkim o dobra usluge, bo ceny sa raczej na srednim
poziomie.
http://www.ladystudio.pl/

Pozdrawiam
Aduś

1. Data: 2006-03-22 09:32:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <4...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chodzilo przede wszystkim o dobra usluge, bo ceny sa raczej na srednim
> poziomie.

No, właśnie - warto skorzystać z ich usług?
Iwona

1. Data: 2006-03-22 13:02:30

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> No, właśnie - warto skorzystać z ich usług?

Podobno tak. Ja nie korzystalam, ale w archiwum jest watek na ten temat.

Aduś

1. Data: 2006-03-22 21:33:01

Od: Ola <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

też szukałam w archiwum, - bez rezultatu ;-(
bardzo dziękuję ;-)

Aduś a może Ty polecisz jakiś dobry z cenami lepszymi ;-))

Ja obecnie chodzę do centrum Wileńska
obsługa miła, wykonanie średnie
ale ceny ;-( nie małe
szukałam też na wizażu
ale chyba nie umiem się tam poruszać;-((
a tak przy okazji to poszukuję też wizażystki i fryzjerki w jednym ;-)

1. Data: 2006-03-22 21:56:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@N...pl> napisał w wiadomości
> też szukałam w archiwum, - bez rezultatu ;-(

http://tinylink.com/?fvrAvC2PNP
I.

1. Data: 2006-03-23 21:11:18

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> Aduś a może Ty polecisz jakiś dobry z cenami lepszymi ;-))

Ja depilacje robie sobie sama. Niedrogo ;) Nie bede siebie polecac, bo
ktos zarzuci mi subiektywizm ;)

Pozdrawiam
Aduś

testery prefum
subtelne podróby ;)) (na allegro)
jakosc perfum
solarium w okolicach kina Kijów w Krakowie
Farouk Silk