kiedys to bylo

1. Data: 2000-11-22 15:47:16

Temat: kiedys to bylo
Od: "bubcia" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Co sie podzialo..
Czytam te grupe od lat i zauwazylam ze coraz mnie jest na niej przepisow.
Kiedys zagladnelam a tu....bach przepis za przepisem taki mniam, mniam....
Teraz 1 czasem 2 ....
Pozdrawiam
b...@p...onet.pl

1. Data: 2000-11-24 17:27:27

Temat: Re: kiedys to bylo
Od: "Sylwia & Jurek (XXL)" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bubcia <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vgpov$pjt$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Kiedys zagladnelam a tu....bach przepis za przepisem taki mniam, mniam....

Masz racje. Postow coraz mniej i pelno zostaje bez odpowiedzi. Cos dziwnego
sie stalo, a kiedys ta grupa byla bardzo aktywna. Szkoda :-((((

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2000-11-25 00:50:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe, ze ci, co najbardziej narzekaja na brak przepisow sami nic nie oferuja...
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-11-25 07:51:06

Od: "Sylwia & Jurek (XXL)" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Ciekawe, ze ci, co najbardziej narzekaja na brak przepisow sami nic nie
oferuja...
> Magdalena Bassett

Nie narzekam na brak przepisow, a na aktywnosc grupy. Jak zapewne sama
zauwazylas, Magdo, aktywnosc spadla i to mnie zastanawia.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2000-11-30 07:53:32

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i widzicie? Pięć listow i zadnego przepisu, same narzekania.
Sprobujemy to zmienic. Proponuje biala kielbase w sosie piwnym.
Nadaje sie na bardzo szybka kolacje, mozna ja zrobic w 20 minut,
nawet, jak kielbasa prosto z zamrazalnika.

Porcje bialej kielbasy wkladamy do garnka, zalewamy szklanka piwa,
szklanka rosolu z kostki, dodajemy dwie srednie cebule pokrojone
w grube plastry, plaska lyzke masla i gotujemy kilkanascie minut
pod przykryciem. Na koniec zageszczamy sos starta skorka chleba
razowego, solimy (uwazajcie, zwykle kostka rosolowa jest juz
slona), chwile gotujemy i mozna jesc.
Smakuje tez odgrzane na drugi dzien, wiec mozna zrobic maly zapas
i do lodowki.

Sos jest dosc rzadki, taka gesta zupa, wiec jak ktos woli, mozna
oprocz chleba razowego dodac troche maki.

BK

Jak sie robi gyros????
ŚWIĘTA !!!
filety