kielichowiec wonny-rozmnażanie

11. Data: 2006-05-28 15:55:37

Temat: Re: kielichowiec wonny-rozmnażanie
Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

28 May 2006 07:26:26 +0200, na pl.rec.ogrody, mirzan napisał(a):

> Dlatego rozmnażanie z sadzonek ma sens, rośliny kwitną szybciej.
> Pozdrawiam.Mirzan

:)Jeśli chodzi o szybkość kwitnienia, to najszybciej kwitną dorosłe
kupione:)
Po co bawić się w rozmnażanie z sadzonek?
:)

Pozdrawiam
piotrs

12. Data: 2006-05-28 18:48:42

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)Jeśli chodzi o szybkość kwitnienia, to najszybciej kwitną dorosłe
> kupione:)
> Po co bawić się w rozmnażanie z sadzonek?

Nasiona są trudno dostępne,do niedawna nie było możliwości dostać
nasiona kielichowca.
Pozdrawiam.Mirzan

13. Data: 2006-05-28 20:51:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Nasiona są trudno dostępne,do niedawna nie było możliwości dostać
> nasiona kielichowca.

Czy krajowe nie kielkuja?

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2006-05-29 05:38:23

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W jaki sposób ukorzenić kielichowca wonnego?
>
> pozdrawiam
> Violetta
witam!: liście, kwiat, kwiat, owoc, pokrój, pokrój jesienny- daje odrosty
korzeniowe pozdrawiam maria

15. Data: 2006-05-29 12:27:08

Temat: OT: kielichowiec wonny-rozmnażanie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> witam!: liście, kwiat, kwiat, owoc, pokrój, pokrój jesienny- daje odrosty

To jakas gra w skojazenia? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2006-05-31 08:04:13

Temat: Re: OT: kielichowiec wonny-rozmnażanie
Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jakas gra w skojazenia? ;)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea
witam! przepraszam wszstkich miała być odpowiedż ilustrowana ale mój staruszek
komputer zastrajkował i strajkuje do dziś a ja czekam na informatyka pozdrawiam
maria

17. Data: 2006-05-31 08:12:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam! przepraszam wszstkich miała być odpowiedż ilustrowana ale mój
staruszek
> komputer zastrajkował i strajkuje do dziś a ja czekam na informatyka
pozdrawiam

Ale oczywiście wiesz o tym, że na grupę dyskusyjną nie wysyła się plików
binarnych, np. zdjęć? :))))) Co nie znaczy, że nie obejrzę z przyjemnością
zdjęć kiełkujących nasion np. na fotogalerii.

Pozdrawiam, Basia.

ziemiórki
Azalia "nabucco"
Co zabija mi koperek