kielki

1. Data: 2001-04-30 09:57:33

Temat: Re: kielki
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> wrote in message
news:3AED37F3.F899B69F@mikrus.pw.edu.pl...

> niedawno ktos sie interesowal hodowla kielkow. dzis na puszccce przybyl
> (dzieki jakiemus pracowitemu uzytkownikowi puszkkki :) opis hodowli bez
> uzycia zadnych "profesjonalnych sprzetow". co fajniejsze opis zaopatrzony
> zdjecia :)

ja zadawalam ostatnio takie pytanie. Wyhodowalam sobie kielki fasoli mung,
udaly sie super i sa faktycznie smaczne. Dzis nastawiam druga procje. A
hodowalam w sloiku, zgodnie z zaleceniami Barbary.

Asia

1. Data: 2001-04-30 10:01:23

Temat: kielki
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno ktos sie interesowal hodowla kielkow. dzis na puszccce przybyl
(dzieki jakiemus pracowitemu uzytkownikowi puszkkki :) opis hodowli bez
uzycia zadnych "profesjonalnych sprzetow". co fajniejsze opis zaopatrzony w
zdjecia :)

zapraszam zainteresowanych: http://puszkkka.spinacz.pl/kielki1.php3

pozdr.
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-04-30 10:04:43

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> udaly sie super i sa faktycznie smaczne. Dzis nastawiam druga procje. A
> hodowalam w sloiku, zgodnie z zaleceniami Barbary.

To bardzo mi miło, że się udało i smakowało.
Łagodne w smaku są też kiełki pszenicy i soczewicy, rzodkiewka czy
słonecznik są ostrzejsze w smaku.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-30 10:52:21

Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości
news:3AED37F3.F899B69F@mikrus.pw.edu.pl napisał(a):

> niedawno ktos sie interesowal hodowla kielkow. dzis na puszccce przybyl
> (dzieki jakiemus pracowitemu uzytkownikowi puszkkki :)

stanowczo protestuję przeciw takiemu anonimowemu traktowaniu dobroczyńców!
wywlec go na środek i.... napiętnować pochwałami i słowami zaszczytu.
która/y to?!?!?

--
wojmat http://PuszKKKa.spinacz.pl
Puszatkowa Książka Kucharska Kazały(R)

1. Data: 2001-04-30 11:39:49

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:
> To bardzo mi miło, że się udało i smakowało.
> Łagodne w smaku są też kiełki pszenicy i soczewicy, rzodkiewka czy
> słonecznik są ostrzejsze w smaku.

A ja zrobiłam sezam i... one są gorzkie! Czy tak ma być? Czy ja coś źle
zrobiłam? Jeszcze nigdy nie jadłam kiełków sezamu, ale to były nasiona
specjalnie do kiełkowania...

Dorota

1. Data: 2001-04-30 11:39:56

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Szeliga" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja zrobiłam sezam i... one są gorzkie! Czy tak ma być? Czy ja coś źle
> zrobiłam? Jeszcze nigdy nie jadłam kiełków sezamu, ale to były nasiona
> specjalnie do kiełkowania...
>
> Dorota

Trudno mi odpowiedzieć, bo z sezamu nigdy nie próbowałam, ale sam sezam ma
taki trochę gorzkawy posmak, więc możliwe, bo kiełki mają spotęgowany smak
nasion.
Zapytam Wojmata, on lubi sezam, może go kiełkował.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-04-30 13:07:33

Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości
news:3aed4fc2$2@news.vogel.pl napisał(a):

> Zapytam Wojmata, on lubi sezam, może go kiełkował.

i tam... zjadł w drodze do kiełkownicy ;-)

1. Data: 2001-04-30 19:06:41

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

==wojmat== wrote:

> stanowczo protestuję przeciw takiemu anonimowemu traktowaniu dobroczyńców!
> wywlec go na środek i.... napiętnować pochwałami i słowami zaszczytu.
> która/y to?!?!?

na stronie jest wyrozniony :)
Michał Gandor (mozna do niego pisac w sprawie kielkow pod adres
r...@a...gliwice.pl - podajac w temacie "kielki").
i w opisie kazdego zdjecia tez :)
swoja droga ostatnie zdjecie - juz wykielkowanej soczewicuy - jest sliczne.
ale ja uwielbiam niebieski, rowniez blekitny <co widac po moich
dzisiejszych blekitnych zakupach - ale to nie grupa o ciuchach ;) > wiec
moze byc niezbyt obiektywnie :)

pozdr.
pat

1. Data: 2001-05-02 10:33:39

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

==wojmat== wrote:

> Barbara <b...@p...onet.pl> w wiadomości

> i tam... zjadł w drodze do kiełkownicy ;-)

To nie kiełkuj, bo są gorzkie, i nie chcą przestać być gorzkie :-)

Dorota

1. Data: 2001-05-07 07:51:05

Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> w wiadomości
news:3AEFE283.A7FA5E09@poczta.onet.pl napisał(a):
> To nie kiełkuj, bo są gorzkie, i nie chcą przestać być gorzkie :-)

bardziej niż sam sezam?

wojmat

szparagi
Male pytanie