kilka pytan

1. Data: 2002-01-16 17:24:47

Temat: kilka pytan
Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Poniewaz wlasnie wzielam sie za powazne budowanie strony ktora
napoczelam w grudniu mam kilka pytanek:

- czy sa strony grupowiczek? Chcialam u siebie zamiescic do nich
linki, mysle ze bedzie wygodnie laczyc sie miedzy stronami. Mam juz
adresy do stronki Skrzacika i Elzbiety. Sa jakies inne?
- mam mnostwo wzorow na swetry, czy beda zainteresowani pomyslami na
takie robotki?
- czy jest sens zamieszczac linki do stron ktore wszyskie juz znamy?
ot tak dla pamieci i dla nowych grupowiczow? Chyba tak??
- czy bedzie zainteresowanie na hafty, yyyyyy jak by tu, no nie
krzyzykowe ale takie "pelne" jak kaszubskie np ale nie ludowe tylko
bardziej wspolczesne. uh, jak kto zlapie o co mi chodzi temu niemal
konia z rzedem bo sama siebie nie kumam juz dzisiaj, hihi.

pozdrawiam Hanna

1. Data: 2002-01-16 17:49:49

Temat: Re: kilka pytan
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> adresy do stronki Skrzacika i Elzbiety. Sa jakies inne?
> - mam mnostwo wzorow na swetry, czy beda zainteresowani pomyslami na

Jest zainteresowanie, ja dostaje prosby na prv, jak umiescisz swoje, bedzie
znacznie wiekszy wybor :))

> - czy jest sens zamieszczac linki do stron ktore wszyskie juz znamy?
> ot tak dla pamieci i dla nowych grupowiczow? Chyba tak??

Chyba tak, tez o tym myslalam, ale jestem leniwa, a przeciez grono sie
systematycznie powieksza

> [...]
> bardziej wspolczesne. uh, jak kto zlapie o co mi chodzi temu niemal
> konia z rzedem bo sama siebie nie kumam juz dzisiaj, hihi.

To chyba tzw. haft kolorowy, na razie nikt o to nie pytal, ale rzuc haslo, a
bedzie odzew

> pozdrawiam Hanna
tez Elzbieta

1. Data: 2002-01-16 18:33:30

Od: "Agnieszka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba tzw. haft kolorowy, na razie nikt o to nie pytal, ale rzuc haslo,
> bedzie odzew

> tez Elzbieta

Ooooo,tak. haftem kolorowym wlasnie zamierzam sie zajac.... mam kawal
materialu, na ktorym chcialabym wyhaftowac roze (wlasnie haftem kolorowym a
moze cieniowanym???). Czy ktoras z drogich kolezanek ma jakies ladne
rozyczki? Bede dozgonnie wdzieczna...
Pozrawiam,
Agnieszka (kurcze nie moge pisac bo na mnie synek wisi, kolejne zeby nas
zamecza...ufff)

1. Data: 2002-01-16 19:11:06

Od: Hanna Deirdre <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 16 Jan 2002 19:33:30 +0100, "Agnieszka" <m...@i...pl>
wrote:

> [...]
>Pozrawiam,
>Agnieszka (kurcze nie moge pisac bo na mnie synek wisi, kolejne zeby nas

No to super bo ja mam wlasnie jakies kwiatki w hafcie pelnym i
krzyzykowym. Jak zacisniesz cierpliwie zeby to do po-niedzieli
powinnam miec wsio gotowe

pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-01-16 19:28:19

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozrawiam,
> Agnieszka (kurcze nie moge pisac bo na mnie synek wisi, kolejne zeby nas

Mam roze ccieniowane albo kolorowe, ale to potrwa, najpierw obiecalam
wielkanoc, ale sie postaram
Elzbieta

1. Data: 2002-01-16 21:09:36

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisal(a):
: >
[...]

Mam bardzo miłe różyczki z przedpotopowej Burdy (tak gdzieś 1975rok).
Jutro poproszę małżonka o zeskanowanie w pracy i wyłożę gdzieś na stronie.

: Agnieszka (kurcze nie moge pisac bo na mnie synek wisi, kolejne zeby nas
: zamecza...ufff)

Lakshmi z uwieszoną dwuzębną Dagmarką
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... There's somethin' wrong with the world today

1. Data: 2002-01-17 06:40:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>: Agnieszka (kurcze nie moge pisac bo na mnie synek wisi, kolejne zeby nas

ja bardzo chce rozyczki tez (na potem...), prosze, prosze

Krysia, ktorej nikt nie wisi. z zebami lub bez. gorzej by bylo,
gdyby wisial ktos (no coz...jedno ma prawie 22 a drugie 16 i
pol...)
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-17 11:08:26

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam, ale badz cierpliwa, na razie wpisalam cie do folderu: ,,do
zalatwienia" :-))
Grazyna

PS. Teez mam utrudnione pisanie, bo tylko jedna reka. druga zawladnela moja
kotka, zyczy sobie zeby glaskac ja po brzuszku, kiedy przestaje, fuka na
mnie

Użytkownik "Dorota 'Lakshmi' Podlejska" <l...@l...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrna4br0g.u0h.lakshmi@witch.underley.eu.org...

Cudne strony