Kolejny - Umarł z winy lekarzy

41. Data: 2006-06-15 19:24:10

Temat: Re: Kolejny - Umarł z winy lekarzy
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego przedstawiciel firmy farmaceutycznej jak wchodzi do lekarza
> pogadać to zajmuje mu to ponad pół godziny i wychodzi bez reklamówki?

Powiem ci co jest w reklamowkach. Dla przykladu pediatra dostej jakies
naklejki ze zwierzatkami ktore daje dzieciom, one sa juz tak nauczone, ze od
razu mowia co chca ;) Jakis notes na ktorym np pisze sie jak brac dany lek i
daje pacjentowi i tandetny dlugopis ktorym mozna to pisac. Czasem dadza tez
jakies probki lekow ktore tez lekarz daje pacjentom, za darmo oczywiscie.
Koniaka tam nie ma ;-P I jakie pol godziny, wchodza jak nie ma kolejki lub w
przerwie na jedzenie.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

42. Data: 2006-06-15 19:29:09

Od: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Jun 2006 20:18:10 +0200, Piotr Kasztelowicz napisał(a):

> zalezy jaki byl skok cisnienia, czy chora brala regularnie leki,
> czy byly inne objawy itp ... Trzeba zbadac pacjenta i zadecydowac
> - jesli wymaga hospitalizacji zawiesc do szpitala jesli nie
> wymaga dac zalecenia dotyczace leczenia w domu ...

Czyli Tobie rowniez nie przyszloby do glowy, ze to UDAR MOZGU?
To mnie juz chyba nic nie zdziwi.

--
Sabina

43. Data: 2006-06-15 20:32:17

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli uważasz, ze lekarze nie mają prawa domagać się podwyżki uposażeń?
> A dlaczego? Czemu górnicy mogą, a lekarze nie? Czemu Czechy mogły
> podnieść płace lekarzy do akceptowalnego poziomu, a Polska nie? Czemu
> polscy lekarze, zarabiający najgorzej w Europie, mają pracować na kilku
> etatach?

Uważam, że lekarze mają prawo strajkować.
Albo inaczej. Uważam, że powinni dostać tyle, żeby nie musieli strajkować.

Chodziło mi o to że jak się ta obecna akcja zaczynała to były wzniosłe hasła
o reformy nfz i fonansowania służby zdrowia, a zostało z tego tylko jedno -
podwyżki. I to uważam za nie fer- było od razu mówić że chodzi tylko o
podwyżki.

--
PawełJ

44. Data: 2006-06-15 20:35:53

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak myślisz kto programował ten cały sprzęt który jest w szpitalach i
> często służy podtrzymywaniu życia? Albo kto tworzył systemy dbające o to
> aby samoloty w powietrzu się ze sobą nie zdarzały, czy też mogły
> bezpiecznie wylądować we mgle za pomocą automatycznego pilota itd. itd.
> Już nie mówiąc o takich rzeczach jak program od obsługi wyrzutni
> rakietowej z głowicą nuklearną :)

Z postu Marka wynika, że chodziło mu o jednego informatyka, który odpowiada
za wielu ludzi.
Nie sądzę żeby oprogramowanie głowicy nuklearnej było dziełem jednej osoby.
Sztab ludzi, testy.
Do lekarza idziesz jednego i jemu ufasz. Chyba jest lekka różnica.

--
PawełJ

45. Data: 2006-06-15 20:43:28

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie. Koniaka tam nie ma ;-P I jakie pol godziny, wchodza jak nie ma
Troszkę inaczej to wygląda w mojej przychodni ale czas to już mało istotny
szczegół.

Czy na pewno opisałeś całą zawartość tych reklamówek?

To wyjaśnij mi taką sytuację: dostaje recepte na lek za ok 50 zł z bonem na
zniżke 10 zł w konkretnej aptece. W innych aptekach ten lek kosztuje ok 30
zł.

Czy lekarz naprawdę tłumaczy gdzie jest ta apteka każdemu za darmo i każdemu
daje ten bon zniżkowy nie mając z tego korzyści?

Dlaczego przedstawiciel handlowy firmy farmaceutycznej wozi (ł rok temu -
teraz może sie coś zmieniło) w samochodzie jadąc na rozmowy różne upominki -
telefony bezprzewodowe, ekspresy do kawy, odtwarzacze mp3. Gdyby ten
przedstawiciel szedł tylko do apteki to nawet bym się nie dziwił ale on bywa
też u lekarzy. Potrafisz to wyjaśnić? Tylko nie przekonuj mnie że tak nie
jest.

--
PawełJ

46. Data: 2006-06-15 20:57:25

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ze sobie walneli po udanej operacji :-P Poki co nie ustalili czy
Nawet gdyby po to byli w pracy. Chyba nie powinni...

> popelnili jakis blad, bo powiedzienie "operacja sie udala, ale pacjent
> zmarl" jest jak najbardziej zyciowe. A ze pili to zle. Jak dla mnie to
> pijaczki i nalogowi palacze papierosow nie powinni byc leczenie przez
> panstwowa sluzbe zdrowia.
A dlaczego tylko oni?Dorzuć jeszcze tych poszkodowanych w wpyadkach
samochodowych. Przecież mogli w domu siedzieć. I tych co mają wypadek w
pracy. Przecież mogli gdzie indziej pracować. i Chorych na aids, bo
przeważnie sami sobie są winni że chorują. No tych co nogę w zimie złamią
też nie bo po co łażą jak ślisko jest.

> Prawda jest jednak taka ze slyszymy w mediach o kazdym tego typu
> przypadku. Pijany lekarz, najczesciej starszy, z jakiejs wiochy, szkodzi
> pacjentowi.

Czy chcesz w ten sposób powiedzieć, że pijany ale młody by pomógł? Czy
pijany z miasta?

> ilu kierowcow po pijanemu powoduje wypadki, ilu pijanych kierowcow
> przyjezdza autokarem wycieczkowym by zabrac dzieci na wakacje, ostatnio
> spotkalem nawet nawalonego kierownika pociagu i on tez moze spowodowac
> tragedie.

A czy ktoś ich chwali za to?

> Niech ten co jest bez winy pierwszy rzuci kamien, bo wielu Polakow jechalo
> przynajmniej raz w zyciu po pijaku, a chwalenie sie ile kto moze wypic
> jest powodem do dumy... :P

No i co z tego wynika?
Bo ja np też raz jechałem po pijaku. 12 lat temu. 40 km. Nikomu nic sie nie
stało. Ale więcej już nie pojadę.

--
PawełJ

47. Data: 2006-06-15 21:04:51

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale on bywa też u lekarzy. Potrafisz to wyjaśnić? Tylko nie przekonuj mnie

Moze i jest, ja jeszcze malo widzialem :) Nie wiem po co mialbym brac
ekspresy, telefony, playery jak to dzisiaj kazdy ma. A z tymi lekami to mimo
wszystko jest tak ze nie mozna byc frajerem i jest pelno tanszych
zastepczych, jak sie czlowiek nie zna to mozna w aptece zapytac i poprosic o
tanszy. Po co np kupowac reklamowany rutinoscorbin jak mozna kupic tani
cerutin itp...

--
Pozdrawiam Norbert :-)

48. Data: 2006-06-15 21:09:30

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli Tobie rowniez nie przyszloby do glowy, ze to UDAR MOZGU?
> To mnie juz chyba nic nie zdziwi.

A udar niedokrwienny czy krwotoczny jesli mozna spytac??

--
Pozdrawiam Norbert :-)

49. Data: 2006-06-16 08:07:40

Temat: Re: kilkanaście metrów przed przychodnią dostał zawału serca
Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> http://uwaga.onet.pl/1340007,archiwum.html

i te gnidy chca podwyzek ?

50. Data: 2006-06-16 10:10:20

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Buslik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Limcha" <l...@o...pl> napisał w wiadomo?ci
>
> i te gnidy chca podwyzek ?

Czy jak napiszę, że Michał Buslik jest mendą, to się obrazisz?

Grubieje, zaczyna boleć, jest coraz gorzej :-/
skutki uboczne urografii
Sterydy
Kaszek u trzylatka
Srodek na powiekszanie biustu Cleavage 4 & 6