kisiel

1. Data: 2001-07-06 10:55:04

Temat: kisiel
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy kisiel trzeba gotowac czy wystarczy ze zaleje go wrzatkiem? Wiem , ze na
torebce pisze "gotowac", ale wydaje mi sie ze ktos tu kiedys pisal ze
wystarczy zalac i dobrze wymieszac. Pytam, bo nie mam mozliwosci gotowania w
tej chwili a zrobilabym ten kisiel. Ale czy to mi sie za przeproszeniem nie
zgluci?
Asia

1. Data: 2001-07-06 11:21:22

Temat: Re: kisiel
Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
:
:
:Przypomnialy mi sie czasy jak mieszkalam w internacie i wiecznie chodzilam
glodna. Takim wlasnie sposobem na zaspokojenie glodu byl kisiel. Gotowalysmy
wode w szklance i zalewalysmy po ugotowaniu sie wody do drugiej szklanki z
przygotowanym kisielem.
Jadlam, zyje i mam sie dobrze ;o)) A jak mialysmy wiecej pieniazkow to i czasami
jablko wrzucilysmy.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-06 11:43:09

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> [...]
> tej chwili a zrobilabym ten kisiel. Ale czy to mi sie za przeproszeniem nie

Sa teraz specjalne kisiele, bez gotowania, wystarczy wsypac do zagotowanej wody
i wymieszac. Na pewno sa firmy Winiary i Gellwe - Slodka chwila, czy slodki
kubek, jakos tak.

Maria

1. Data: 2001-07-06 12:20:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

tradycyjne trzebaby zagotowac i pogotpwac przez chwile az metnosc
mu odejdzie - inaczej smakuje maka kartoflana (przynajmniej ta to
tak czulam...)

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-07-06 21:12:40

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie zrobi`lam kisiel "slodka chwila" morelowy. taki sobie, zadna
rewelacja. ale dalo sie zjesc. bez gotowania. firmy "... przepis na sukces".
kachna

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:2...@4...com..
.

1. Data: 2001-07-09 06:19:48

Od: "Maria U." <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kachna wrote:

> wlasnie zrobi`lam kisiel "slodka chwila" morelowy. taki sobie, zadna
> rewelacja. ale dalo sie zjesc. bez gotowania. firmy "... przepis na sukces".
> kachna

Zgadza sie, ze zadna rewelacja. Najlepszy jest zrobiony samemu, ze swiezych
owocow, albo z kompotu. Niedawno robilam truskawkowy i wyszedl pyyyyyszny.
Niestety proporcji nie podam, bo robilam na wyczucie (zreszta zawsze tak robie
kisiel :-(

Maria

1. Data: 2001-07-10 05:22:52

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przygotowanym kisielem.
>Jadlam, zyje i mam sie dobrze ;o)) A jak mialysmy wiecej pieniazkow to i

Znam ten smak :-)
Ważne jest aby kisiel rozrobić w jak najmniejszej ilości zimnej wody - im
jej mniej, tym większe prawdopodobieństwo, że nie wyjdzie mętny.
Nie należy się przejmować tym że na torebkach piszą, żeby rozrabiać proszek
w połowie szklanki wody.

Idol

ciasto gofrowe
Smazony ser