kisiel MM

1. Data: 2004-01-17 11:16:15

Temat: kisiel MM
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kisiel jest dozwolony w diecie Montignac (oczywiście bez cukru)?

2. Data: 2004-01-17 11:47:34

Temat: Re: kisiel MM
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A. napisał:
> Czy kisiel jest dozwolony w diecie Montignac (oczywiście bez cukru)?

Raczej nie, bo w skladzie ma make ziemniaczana a ona jest beee.
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

3. Data: 2004-01-17 15:32:47

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Raczej nie, bo w skladzie ma make ziemniaczana a ona jest beee.

No to zostalam skutecznie zniechęcona do tej diety...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

4. Data: 2004-01-17 15:55:24

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zostalam skutecznie zniechęcona do tej diety.

Nie jest taka zła. Zrobiłam dziś sobie galaretkę z soku owocowego i żelatyny
(wg. przepsy Hafsy) i i muszę przyznać, ze wyszło coś pysznego :) POLECAM!
A. :)

5. Data: 2004-01-17 16:09:24

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Nie jest taka zła. Zrobiłam dziś sobie galaretkę z soku owocowego i
żelatyny
> (wg. przepsy Hafsy) i i muszę przyznać, ze wyszło coś pysznego :) POLECAM!

Ja się zabieram za ta dietę od miesiąca, ale jakoś nie mogę... Jestem
żarłaczem krakowskich obwarzanków, krówek ciągutek i kanapek z serem...
Jakoś nie mogę się z nimi pożegnać...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

6. Data: 2004-01-17 16:21:15

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się zabieram za ta dietę od miesiąca, ale jakoś nie mogę... Jestem
> żarłaczem krakowskich obwarzanków, krówek ciągutek i kanapek z serem...
> Jakoś nie mogę się z nimi pożegnać...

Potrzebna Ci motywacja :) Ja ślubuje w sierpniu i muszę wyglądać pięknie :o)
A.

7. Data: 2004-01-17 17:24:18

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebna Ci motywacja :) Ja ślubuje w sierpniu i muszę wyglądać pięknie
:o)

Ja nie ślubuję ;-)

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

8. Data: 2004-01-17 17:38:10

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olik napisał:

> :o)
>
> Ja nie ślubuję ;-)

To moze znajdz inna motywacje? Jakies spotkanie z kims dawno nie
widzianym? Moze jakis wymarzony ciuch w rozmiarze....duzo mniejszym niz
masz obecny.
Dla mnie kiedys ( czyli w 2001 roku na poczatku) byly postanowienia
noworoczne oraz spotkanie po latach ludzi z liceum ;-)))
Poskutkowalo.
Teraz motywuje sie codziennie inaczej.A to spotkanie z kims a to
spodnica w sklepie, a pomaga mi ostatnio kaseta z treningiem autogennym.
Z jakim skutkiem?
Od 30.12.2003 jest mnie 4,5 kg mniej( wiem, wiem, to odwodnienie....)
Pozdrawiam i zycze sil Hafsa

9. Data: 2004-01-17 17:48:53

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z jakim skutkiem?
> Od 30.12.2003 jest mnie 4,5 kg mniej( wiem, wiem, to odwodnienie....)

Hm... Ale ja przy zwroście 180 cm ważę 67 kilogramów... Chciałabym zrzucić 3
i nie wiem czy warto tak bardzo zmieniac swoje dotychczasowe zycie...
Z drugiej strony mój problem tkwi w tym, że mam huśtawki. Kiedyś byłam
pulchnym dzieckiem. W klasie maturalnej zaczęłam się ruszać i ograniczać
jedzenie. Schudłam z 82 kg do 65. Później zaczęła się jazda: oszukiwanie,
głodzenie się, zarzynanie na basenie. W momencie, gdy wazyłam 55 kilo moj
organizm nie wytrzymal i zaczął się "wilczy głód". Przybrałam w 6 miesięcy
20 kg. Później powoli gubiłam i zeszłam znowu do 65. Od dwóch lat waże od
63,5 do 68 kilo. Raz tyję, raz chudnę. Mam w szafie ubrania w 2
rozmiarach... I to mnie najbardziej we mnie wkurza i nie wiem, jaką metodę
wybrać, żeby waga była wreszcie stała.
--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

10. Data: 2004-01-17 17:59:14

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olik napisał:

> Hm... Ale ja przy zwroście 180 cm ważę 67 kilogramów... Chciałabym zrzucić 3
> i nie wiem czy warto tak bardzo zmieniac swoje dotychczasowe zycie...

Ano warto !
by miec tylko 1 rozmiar ciuchow w szafie

I to mnie najbardziej we mnie wkurza i nie wiem, jaką metodę
> wybrać, żeby waga była wreszcie stała.

na pewno jakas niskoweglowodanowa do stosowania na dluzej
MM bedzie idealna.
Pozdraiwam Hafsa

--
[...]

Oferta pracy !!! Jak robiae pieni?dze w internecie
Poznan - Pływalnia
Bueee, WBS mnie dopadl...
sory- może nie na temat - ale warto poczytać
kalkulator - dla diet