kitri

1. Data: 2002-06-15 10:00:37

Temat: kitri
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2631

kitri - kto jadl taki wynalazek? czasem maja cos takiego w warszawskiej
wedze. kitri i kofta to dwie najpyszniejsze pod sloncem rzeczy, jakie mozna
tam dostac! ja uwielbiam kiedy w kitri jest mnuuuuustwo kalafiora. a jesli
sypnie sie jeszcz slonecznik to wogole mozna odjechac z rozkoszy :) sama
zrobilam kiedys takie pol-kitri, gdzie panowal gl. kalafior ryz i
slonecznik. mniam! jak zrobie jeszcze raz i spisze proporcje to wrzuce i
tamten przepis.

no dobra, pora na przepis:

Informacje ogólne:

Rodzaj diety: weganska
Kategoria: inne
Skala trudnosci: *
Proporcje podane dla 1osoby.

Skladniki:
ryz;
baza warzywna: ziemniak, marchew;
dodatki sa rózne w zaleznosci od pory roku, a moga to byc:
kalafior, brukselka, groszek, pomidor, cukinia, brokul, seler, pietruszka i
co tam jeszcze przyjdzie do glowy;
pomidory;
masala;

Przepis:
warzywa - jakie masz pod reka wrzucane w kolejnosci od najtwardszych +
oczywiscie ryz. Na koncu pomidor w duzych kawalkach + masala (przyprawy wg
uznania). Finito. Kazde kitri jest inne. :-)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-15 12:04:46

Temat: Re: kitri
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mozna
> tam dostac! ja uwielbiam kiedy w kitri jest mnuuuuustwo kalafiora. a

Zapewniam Cię, że jak jest mnóóóóóóóstwo to lepiej smakuje.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-16 09:36:20

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:
> mozna
> jesli
>
> Zapewniam Cię, że jak jest mnóóóóóóóstwo to lepiej smakuje.
> ;-)

tak, zdecydowanie, o wiele lepiej wtedy smakuje ;)

pat

1. Data: 2002-06-17 08:01:54

Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie ryz. Na koncu pomidor w duzych kawalkach + masala (przyprawy wg
> uznania). Finito. Kazde kitri jest inne. :-)

Oj, nie wiele mi to wyjasnia: gdzie wrzucane? Do wody, na petelnie? Do
piecyka? Tluszcz jakis jest czy nie ma? Mozesz podac wiecej szczegolow, bo
dla mnie dosyc lapidarny jest ten przepisik :)) ?
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-17 11:36:19

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet(ka)" wrote:

> Oj, nie wiele mi to wyjasnia: gdzie wrzucane? Do wody, na petelnie? Do
> piecyka? Tluszcz jakis jest czy nie ma? Mozesz podac wiecej szczegolow, bo
> dla mnie dosyc lapidarny jest ten przepisik :)) ?

he he, seva (autor przepisu) taki wlasnie juz jest ;) nie wojmat? :)
wrzuca sie do gara. ja mam takie tefalowy wynalazek, patelnie-woka, tez go
czasem uzywam w tym celu :)
wody sie zasadniczo nie uzywa. olej - tak. kitri to tradycyjna potrawa
kuchni hinduskiej. dlatego w zasadzie powinno sie zrobic tak ze na kilka
lyzek oleju (albo ghi - czyli masla sklarowanego) wrzucasz przyprawy. moze
byc tylko garam masala w wersji najlatwiejszej a moze byc tez imbir,
asafetida i co tam kto a orientalnego - ja takie wlasnie przyprawy dodaje.
po chwili wrzucasz reszte wg. przepisu. seva masale wrzuca na koncu. ale
jak sam pisze "Kazde kitri jest inne. :-)". i to jest jego urok! :)

pozdr.
pat

1. Data: 2002-06-17 19:07:59

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, zdecydowanie, o wiele lepiej wtedy smakuje ;)

Dzięki, że tym razem się nie obraziłaś.
;-O
Naprawdę.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-17 20:23:49

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Dzięki, że tym razem się nie obraziłaś.
> ;-O
> Naprawdę.

dzieki, ze tym razem nie porownales niczego z mojego menu do popluczyn z
syfnych skarpetek...
naprawde ;-0

pat

1. Data: 2002-06-17 23:20:11

Temat: Zapachy i ich odczuwanie!!! Jakie potrawy?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki, ze tym razem nie porownales niczego z mojego menu do popluczyn z
> syfnych skarpetek...
> naprawde ;-0

Akurat, ich nie prałem.
;-)
Ale obiecuję się poprawić.
:-O
Chociaż nigdy nie poślubiłbym kobiety, wyrośniętej jedynie na soi!!!
Żeby Cię nie rozdrażnić nie powiem dlaczego!!!

Jednak nie powiem.
Mówię poważnie.
Wbrew pozorom to są poważne kwestie.

Zapachy!!!
A właściwie smrody.
Mało kto z ludzi ma naturalny zapach przyjemny dla innych.
I nie chodzi tu o feromony w okresie dojrzewania, które zagłuszą prawie
wszystko.
Ani o mycie się. I nawet nie o higienę osobistą.
[Tudzież wybaczcie, drogie panie, o ...]

Jakie potrawy nas [partnerów] "zniesmaczją"?
Albo jakie przyprawy?

Moja żona nie lubi czosnku i jego zapachu, nawet po kilku dniach go
wyczuwa!!!
A ja go uwielbiam!!!
No i co?
No właśnie to jest problem na skalę międzynarodową.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-18 09:13:26

Temat: Re: Zapachy i ich odczuwanie!!! Jakie potrawy?
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chociaż nigdy nie poślubiłbym kobiety, wyrośniętej jedynie na soi!!!
> Żeby Cię nie rozdrażnić nie powiem dlaczego!!!

> [...]

a jednak. mógłbyś rozwinąć? żywo mnie to zainteresowało. może dlatego
jeszcze mi się nikt nie oświadczył?

1. Data: 2002-06-18 10:52:22

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jednak. mógłbyś rozwinąć? żywo mnie to zainteresowało. może dlatego
> jeszcze mi się nikt nie oświadczył?

To zacznij pić herbatkę ziołową z liści szałwi.
Znakomicie reguluje problemy z nadmierną potliwością i no właśnie z tym
czymś ...
http://wiem.onet.pl/wiem/016808.html
;-)
--