kiwi

11. Data: 2007-12-28 19:16:12

Temat: Re: kiwi
Od: "luzak" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:fl13du$ah1$1@achot.icm.edu.pl...
> Witam po świętach.
> Babcia uszczęśliwiła moje pociechy niewyobrażalna ilością kiwi, czy oprócz
> zjedzenia na surowo można to jakoś przerobić?
> dzieci mają powoli już dość a jeszcze góra została.
>
> Pozdrawiam

Pasta do butów?:)

12. Data: 2007-12-29 20:15:58

Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Kielczewski dość niespodziewanie napisał(a):

> To podaj proporcje, bo ja nie pamiętam :-)

Z daiquri jak z martini - ile kto lubi. możan koło szklanki rumu położyć
owoc, a można obok jedzonego, albo zmiksowanego owocu postawić zamkniętą
butelkę :)
W szelkie stany pośrednie są oczywiście dozwolone :)

> Pozdrawiam,
> Krzysiek Kiełczewski

Wzajemnie
RR

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl

13. Data: 2007-12-30 20:43:28

Od: Mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia pisze:

> Babcia uszczęśliwiła moje pociechy niewyobrażalna ilością kiwi, czy oprócz
> zjedzenia na surowo można to jakoś przerobić?
> dzieci mają powoli już dość a jeszcze góra została.

Deser mocno owocowy
Autor (źródełko): http://pyszny.blox.pl/2007/01/Deser-mocno-owocowy.ht
ml
Data: 30-12-2007
Kategoria: deser.
Ilość porcji: 1
Składniki:
mango
kiwi
truskawki -- mogą być mrożone
lub nne owoce ;)
serek homogenizowany

Owoce miksujemy ( osobno ) na gładką masę.
Jeżeli dany owoc jest zbyt kwaśny dodajemy trochę cukru pudru. Owoce
układamy warstwami w szklankach, pucharkach lub kieliszkach. Jako jedną
warstwę używamy serek. Przed podaniem schładzamy w lodówce.

Opinia - automat do chleba ELTA BA123
Schab niekonwencjonalnie?
Tym...
I jak zwykle...