kk objasnia dlaczego mezczyzni chadzaja na prostytutki

1. Data: 2004-03-29 12:39:51

Temat: Odp: kk objasnia dlaczego mezczyzni chadzaja na prostytutki
Od: "Marcin" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wstrzasniety? a czy? przeciez to bardzo uczaca lekcja dla obojga
plci...zapewne i tak wszyscy nie beda jej pamietac dlugo ale zawsze to cos
ciekawego i innego.

1. Data: 2004-03-30 12:21:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Burza mózgów

/podzielić tablicę na 4 części, po jednej stronie sali usadzić chłopców,
po drugiej dziewczyny/

Pytania do dziewczyn:
Jak ubieracie się na dyskotekę? Jak się malujecie? /wypisać wszystkie
pomysły w lewym górnym rogu, namawiać do szczerości/
Czy tak samo jak do szkoły? Dlaczego?

Pytania do chłopaków:
Na co zwracacie uwagę u dziewczyn? Jakie dziewczyny się wam
podobają? Dlaczego? /wypisać wszystkie pomysły w prawym górnym
rogu/

Pytania do wszystkich:
Jak ubierają się prostytutki? Jak odróżnić je od autostopowiczek?
/wypisać w lewym dolnym rogu, zakreślić te, które się powtarzają
z wypisanymi powyżej/
Co facetom podoba się w prostytutkach? Czego u nich szukają?
Dlaczego? /wypisać w lewym dolnym rogu, zakreślić powtarzające się/

/Zauważyć podobieństwa. Postawić pytania retoryczne:/
Dziewczyny, czy chciałybyście, aby zatrzymał się przy was samochód
i facet zapytał o cenę?
Chłopcy, czy chcielibyście zniżyć się do poziomu mężczyzn
korzystających z usług prostytutek?

/Zwrócić uwagę, że jeżeli dziewczyny będą ubierać się i zachowywać
nieskromnie, dla facetów będą tylko przedmiotem pożądania, nie będą
szanowane, ich mężowie będą je zdradzać, będą korzystać z usług
prostytutek, bo tego samego i tylko tego będą szukać w kobietach./

/Wytłumaczyć, że jeśli chłopcy będą zauważać w dziewczynach tylko i
wyłącznie piękno zewnętrzne i cielesność, będą widzieć je u wszystkich
dziewczyn, nie będą wierni, a szukając tylko wrażeń cielesnych staną
się potencjalnymi klientami agencji towarzyskich/

Praca w grupach:
/Klasa ma zdecydować co jest ważne u człowieka jako osoby i dlaczego
ważna jest skromność i czystość. Uczniowie pracują w grupach: chłopcy
tworzą ideał żony, dziewczyny- ideał męża pod względem ubioru,
zachowania, cech charakteru, priorytetów, zdolności i umiejętności.
Następnie poprosić przedstawicieli grup o odczytanie wyników swojej
pracy, a płeć przeciwną o zapisanie ich w zeszytach. Przy omówieniu
podkreślić, że tylko do nas należy decyzja kim chcemy być, jak chcemy
być postrzegani i czy będziemy kiedyś dobrymi żonami i mężami./
===========

Taki material znalazlem na jednej ze stron w necie.
Publikuje go bo jestem wstrzasniety tym czyms.

To jak 'dzieciaki'? Moze urzadzimy se ~oswiecajaca 'katecheze'
"retoryczna" odnosnie tego jak to sie dzieje ze mezczyzni chadzaja
na prostytutki i kto jest temu wszystkiemu winien? :)
I dlaczego kobiety? ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-03-30 12:40:49

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> Taki material znalazlem na jednej ze stron w necie.
> Publikuje go bo jestem wstrzasniety tym czyms.

co Cie tak wstrzasnelo ;)
mnie akurat rozbawil ten text - pytanie brzmi na ile On jest powazny

> [...]
> "retoryczna" odnosnie tego jak to sie dzieje ze mezczyzni chadzaja
> na prostytutki i kto jest temu wszystkiemu winien? :)

kobiety sa zawsze winne -Chylinska "Winna" :D
juz sie prawie z tym pogodzila, tylko cos Ja jeszcze gryzie i nie daje
spokoju zameczonej duszy
(na marginesie super plyta -tylko cenzura zaspala :D)
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2004-03-30 12:59:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mixxos:
> ... pytanie brzmi na ile On jest powazny

Jest calkiem powazny. Niestety.
Sprawdz w wyszukiwarce jak nie wierzysz. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-03-30 13:43:07

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha ha ha !!!!!!!!!!

jak to wpisałem w przeglądare to wyskoczyło mi coś o Wiśniewskim ;))))))

1. Data: 2004-03-31 06:48:00

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> mixxos:
>
> Jest calkiem powazny. Niestety.
> Sprawdz w wyszukiwarce jak nie wierzysz. ;)

Teraz dzieci szybko dojrzewaja (za szybko) wiec szkoly tez musza sie
dostosowac ;):D
Podazamy z postepem czasow, a czy we wlasciwym kierunku, najwyzej ktos
kiedys bedzie probowal naprawiac -tak musi byc i juz
:-/

1. Data: 2004-03-31 07:31:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mixxos:
> ... tak musi byc i juz :-/

Tez uwazam ze to korzystne, bo rozni ludzie maja szanse zaistniec
w charakterze ofiar prania mozgu, a to z kolei najwartosciowszym z
nich pozwoli wyrobic se bezposrednia opinie np o skali kondensacji
bezmyslnego fetoru rozpropagowywanego przez kk pod szyldem
"szkola moralnosci" - relacja z "drugiej reki" nie jest tak cenna jak
bezposrednie doswiadczenia - zas reszta... coz, czesc bedzie
pewnie wymagac w przyszlosci konsultacji z psychologami,
ktorych sporo ostatnio kszatlci sie na szczescie.

Jak dla mnie szkoda tylko tych dzieci, ale skoro ich rodzicom ich
nie szkoda, to trudno - jakos ~przeboleje. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-03-31 09:20:12

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> bezposrednie doswiadczenia - zas reszta... coz, czesc bedzie
> pewnie wymagac w przyszlosci konsultacji z psychologami,
> ktorych sporo ostatnio kszatlci sie na szczescie.

Tak - wszystko musi sie krecic,
troche poprobuja, polataja te dziury w psychice ale ktos je najpierw
musi porobic wiec moze powinni byc wdzieczni obecni st. psychologi i
innych pokrewnych
(dobra zartuje sobie cos dziasiaj-schodzimy na tematy niedorzeczne :D )

> Jak dla mnie szkoda tylko tych dzieci, ale skoro ich rodzicom ich
> nie szkoda, to trudno - jakos ~przeboleje. ;)

tak... to trudno- wlasnie ;).
nA zamartwianie przyjdzie wlasciwy czas -oczywiscie bedzie napewno juz
za pozno
:D -nie moze byc przeciez inaczej

1. Data: 2004-03-31 10:02:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mixxos:
>... nie moze byc przeciez inaczej

No nie moze, no bo przeciez 'miszczowie' poplacza sie jak
im sie nie pozwoli propagowac swoich 'swiatlych' nauk, a
na to nie mozemy sobie pozwolic przeciez w XXI wieku. ;D

> ... schodzimy na tematy niedorzeczne

Sytuacja jest niedorzeczna, to 'przyjazne' konkluzje takze. :)

BTW mam nadzieje ze 'miszczowie' kiedys otrzymaja
odpowiednia zaplate za swoj wysilek 'edukacyjny' - szkoda
by bylo aby trudzili sie calkiem na prozno. ;D

--
Czarek

1. Data: 2004-03-31 13:47:55

Od: mixxos <m...@d...fdfd> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):

> BTW mam nadzieje ze 'miszczowie' kiedys otrzymaja
> odpowiednia zaplate za swoj wysilek 'edukacyjny' - szkoda
> by bylo aby trudzili sie calkiem na prozno. ;D

Jak najbardziej-musza przeciez otrzymac bez tego przeciez nie ma zadnej
roboty, takiej ciezkiej na dodatek.
A my maluczcy musimy (najlepiej swirnieci :D )ich tu rozkrecac na tej
grupie, bo tak odrazu na gleboka wode to nie da rady-zreszta na pewno
tutaj siedza i notuja w tych swoich skryptach :P Pamietam niedawno taka
Karolina tutaj sie burzyla...;)

Karolino...!!!
halooo jestes :)
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

Re: Jak nie znudzic sie żonie?
Re: ból istnienia
Re: Jak nie znudzic sie żonie?
Mysli i czyny samobojcze bliskiej osoby- co robic???
Dziwne(?) zjawisko.