klasa "0" i szkoła podstawowa Warszawa Wawer

11. Data: 2006-05-06 21:35:19

Temat: Re: klasa "0" i szkoła podstawowa Warszawa Wawer
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:e3j23u$82k$1@news.onet.pl...
> "miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> na saksach to trzeba umiec liczyc wlasnie :)

Do takiego liczenia wystarczy program szkoły podstawowej i kalkulator za 5
PLN. A konieczność wykorzystania wiedzy w praktyce utrwali tę wiedzę lepiej
niż jakakolwiek matura:)
Anka (humanistka, która zdawała obowiązkową matmę na maturze, dostała 5, a
potem szybciutko wszystko zapomniała)

12. Data: 2006-05-07 00:48:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do takiego liczenia wystarczy program szkoły podstawowej i kalkulator za 5
> PLN. A konieczność wykorzystania wiedzy w praktyce utrwali tę wiedzę
> lepiej
> niż jakakolwiek matura:)

skoro mowisz, wiedziec musisz ;)

> Anka (humanistka, która zdawała obowiązkową matmę na maturze, dostała 5, a
> potem szybciutko wszystko zapomniała)

jezyk obcy nieuzywany tez wywietrzeje.

iwon(k)a

13. Data: 2006-05-07 07:52:15

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jezyk obcy nieuzywany tez wywietrzeje.

Nie będziemy się kłócić na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad
świętami Wielkiej Nocy:) Jednak uważam, że zwyczajny szary człowieczek,
nawet nie ruszając nosa z domu, będzie miał w życiu wiecej kontaktu z obcym
językiem niż z całkami i funkcjami.
Anka

14. Data: 2006-05-07 15:31:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będziemy się kłócić na temat wyższości świąt Bożego Narodzenia nad
> świętami Wielkiej Nocy:)

a jednak....

>Jednak uważam, że zwyczajny szary człowieczek,
> nawet nie ruszając nosa z domu, będzie miał w życiu wiecej kontaktu z
> obcym
> językiem niż z całkami i funkcjami.

z calkami moze i tak, jednak z matematyka i owszem, a z obcym czlowiekiem
musialby miec kontakt prawie codzienny zeby umiec jezyk na poziomie
"calek".

iwon(k)a

15. Data: 2006-05-07 18:11:07

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z calkami moze i tak, jednak z matematyka i owszem, a z obcym czlowiekiem
> musialby miec kontakt prawie codzienny zeby umiec jezyk na poziomie
> "calek".

Nikt nie każe 'szaraczkowi' znać języka na poziomie "całek". Poziom
podstawowy matury z języka obcego jest, wierz mi.... bardzo podstawowy:).
Anka

16. Data: 2006-05-07 22:11:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt nie każe 'szaraczkowi' znać języka na poziomie "całek". Poziom
> podstawowy matury z języka obcego jest, wierz mi.... bardzo podstawowy:).

a z matematyki bylby na poziomie calek? bo z tego co ja pamietam raczej nie.
mniej wiecej poziom wlasnie jezyka obcego (bo tak mniej wiecej umialam
angielski po liceum, mniej niz "calki")m czyli podstwowy (inaczej pelno
mlodziezy
oblaloby mature a matmy)

iwon(k)a

17. Data: 2006-05-07 23:22:54

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniej wiecej poziom wlasnie jezyka obcego (bo tak mniej wiecej umialam
> angielski po liceum, mniej niz "calki")m czyli podstwowy (inaczej pelno

Iwon(k)o, teraz to wszystko wygląda zupełnie inaczej. (tzn. tzw. Nowa
matura)Nie porównuj naszych matur z dzisiejszymi, bo się nie da.
I owszem, rok temu pełno młodzieży oblało maturę z matmy...
Anka

18. Data: 2006-05-07 23:49:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iwon(k)o, teraz to wszystko wygląda zupełnie inaczej. (tzn. tzw. Nowa
> matura)Nie porównuj naszych matur z dzisiejszymi, bo się nie da.
> I owszem, rok temu pełno młodzieży oblało maturę z matmy...

o rany, to Ty jeszcze nie spisz?? :)

ladny gips, ze dzieciaki matme oblaly, ale widze, ze dobrze sobie
edukatorzy poradzili, bo zamiast matme poprawic zastapili ja
innym przedmiotem ;)

iwon(k)a

19. Data: 2006-05-08 00:20:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o rany, to Ty jeszcze nie spisz?? :)

Pracuję. Nareszcie mam ciszę i spokój. A jak mi brakuje weny twórczej, to
czytam posty:)

> ladny gips, ze dzieciaki matme oblaly, ale widze, ze dobrze sobie
> edukatorzy poradzili, bo zamiast matme poprawic zastapili ja
> innym przedmiotem ;)

No właśnie:)
Anka

20. Data: 2006-05-08 00:34:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pracuję. Nareszcie mam ciszę i spokój. A jak mi brakuje weny twórczej, to
> czytam posty:)

milej pracy wiec zycze :)

> No właśnie:)

jesli sie nie da przeskoczyc, nalezy obejsc :)))

iwon(K)a

DŁUŻNICY
ťťČČĆ÷
Jakie łyżworolki dla sześciolatka?