klasyczny zegarek?

1. Data: 2002-09-10 17:41:19

Temat: klasyczny zegarek?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

chce kupic w prezencie mezowi zegarek - prosty, klasyczny. tylko sa
2 - z bialym i z czarnym cyferblatem. ktory jest bardziej klasyczny do
pracy, do garnituru? obydwa sa bardzo ladne, ale nie stac mnie na 2:)

pomozcie!!!

1. Data: 2002-09-10 17:41:38

Temat: Re: klasyczny zegarek?
Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" wrote:

> [...]
> 2 - z bialym i z czarnym cyferblatem. ktory jest bardziej klasyczny do
> pracy, do garnituru? obydwa sa bardzo ladne, ale nie stac mnie na 2:)

Mi się bardziej podobają z białym ":)
--

Lia

1. Data: 2002-09-10 19:28:17

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> chce kupic w prezencie mezowi zegarek - prosty, klasyczny. tylko sa
> 2 - z bialym i z czarnym cyferblatem. ktory jest bardziej klasyczny do
> pracy, do garnituru? obydwa sa bardzo ladne, ale nie stac mnie na 2:)

Jak klasyczny to z białym.
I taka uwaga praktyczna. (jak zwykle nie proszona, ale może się przyda) Na
bransoletce jest, czy na skórzanym pasku?
Jeśli na bransoletce to 10 razy się zastanów, czy nie będzie szarpać rękawa
koszuli, marynarki, kurtki...
Moje doświadczenie życiowe w tej kwestii mówi, że nie ma niezaczepiających
bransoletek i w gruncie rzeczy pasek skórzany jest bardziej elegancki.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-10 19:56:23

Od: "Koala" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje doświadczenie życiowe w tej kwestii mówi, że nie ma niezaczepiających
> bransoletek i w gruncie rzeczy pasek skórzany jest bardziej elegancki.

Faceci chyba nie do końca są wbrew pozorom praktyczni... ;-)
Mój TŻ woli z bransoletą i szereg innych facetów, których znam też.
Nie wiem tylko dlaczego.
Koala.
P.S.Ja chyba też wolę, ale to może dlatego, że na pasku nigdy nie miałam.
;-)))

1. Data: 2002-09-10 20:22:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> Faceci chyba nie do końca są wbrew pozorom praktyczni... ;-)

To zależy którzy...

> Mój TŻ woli z bransoletą i szereg innych facetów, których znam też.

Mój też wolał, ale go odmieniło...

> Nie wiem tylko dlaczego.

A może ktoś wie?

> P.S.Ja chyba też wolę, ale to może dlatego, że na pasku nigdy nie miałam.
> ;-)))

Ja zdecydowanie wolę bransoletkę, ale dla kobiety zegarek jest ozdobą, a dla
mężczyzny ma być głównie funkcjonalny (abstrahując od cech snobistycznych -
rolexy i inne takie...)

1. Data: 2002-09-10 21:57:16

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koala" <k...@k...pl> writes:

> Faceci chyba nie do końca są wbrew pozorom praktyczni... ;-)
> Mój TŻ woli z bransoletą i szereg innych facetów, których znam też.

Nie wyobrazam sobie noszenia zegarka na bransoletce. 8-)

MJ

1. Data: 2002-09-11 06:05:41

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:allkda$id6$1@news.onet.pl...
> [...]
dla
> mężczyzny ma być głównie funkcjonalny (abstrahując od cech

Ech kobiety czy wy myslicie ze i dla nas facetow to nie jest ozdoba?? Tylko
wy chcecie ladnie wygladac? To sie mylicie :) Elegancki mezczyzna powinien
posiadac kilka (!) zegarkow na rozne okazje i do roznych ubran :) Tak tak!
My tez chcemy ladnie wygladac, a zegarek jest jednym z elementow wykonczenia
ubrania, podobnie jak pasek do spodni, spinka w krawacie, czy spinki do
koszuli (chcoc coraz rzadziej uzywane)

Thomas

1. Data: 2002-09-11 07:07:56

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 - z bialym i z czarnym cyferblatem. ktory jest bardziej klasyczny do
> pracy, do garnituru? obydwa sa bardzo ladne, ale nie stac mnie na 2:)

Witajcie,
uważam, ze bardziej elegancki i klasyczny zarazem jest zegarek z bialym
cyferblatem i na pasku.
Moj mąż raz mial zegarek z bransoleta i od tej pory preferuje tylko te na
pasku.
Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-09-11 08:26:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thomas" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wykonczenia
> ubrania, podobnie jak pasek do spodni, spinka w krawacie, czy spinki do

Jeden do nurkowania, jeden do pracy z młotem pneumatycznym, jeden do gry w
tenisa, jeden do pracy na co dzień, i jeden taki super wizytowy. Już
wymieniłam 5 i każdy jest w jakiś sposób funkcjonalny. To, że zegarek ma być
estetyczny i elegancki nie zaprzecza temu, żeby był funkcjonalny. A jeśli
chodzi o ozdoby, to IMO mężczyzna powinien być czysty i higieniczny, a nie
poozdabiany. A jak się zastanawia nad ozdobami to znaczy, że niezbyt dobrze
wykorzystuje swój mózg... który to właśnie powinien go zdobić.

1. Data: 2002-09-11 09:23:19

Od: "Thomas" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:almuqr$63g$1@news.onet.pl...

> Jeden do nurkowania, jeden do pracy z młotem pneumatycznym, jeden do gry w
> tenisa, jeden do pracy na co dzień, i jeden taki super wizytowy. Już

Szanowna Pani troche przesadza.. 2-3 to gora :) jeden na stalowej
bransolecie, drugi na pasku, trzeci.. nie wiem sportowy ? :)

> wymieniłam 5 i każdy jest w jakiś sposób funkcjonalny. To, że zegarek ma
być
> estetyczny i elegancki nie zaprzecza temu, żeby był funkcjonalny.

To niby ze stalowa bransoleta nie jest funkcjonalny tak? :)

> [...]
dobrze
> wykorzystuje swój mózg... który to właśnie powinien go zdobić.

A czy ja mowilem o ozdobach jakichs niecodziennych??? Pozwole sobie
przypomniec kolezance.. pasek, zegarek, czasem spinka do krawata. O zlotych
lancuchach, bransoletach czy kolczykach nie pisalem ale moze mi sie wydaje ?
:>
Co do wykorzystania mozgu to to samo mozna powiedziec o kobietach...
Dziekuje

Pozdrawiam

Thomas

serum Avonu