klon czerwony, platan, wierzba "rosochata"

11. Data: 2003-09-19 14:17:18

Temat: Re: klon czerwony, platan, wierzba
Od: " " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):

> No to sadzimy.Drzewa kilka metrów od drogi.
> Nasion nie siej,tylko kup drzewka np. 2m.
> Posadź także lipę, kasztanowca, buk,tulipanowca.
> Broń Boże nie sadz żywotników,cypryśników itp.
> Pomnik zostaw.

Mam tam już parę innych drzewek - jakąś jarzembinę, czarny bez i parę innych
trudnych do "zdiagnozowania" przez ignoranta. Kasztanowiec raczej odpada
(może za parę lat, jak zwalczą robactwo :-( )...
Dzięki za sugestię, co do pozostawienia pomnika ;-)))
Pzdr.

12. Data: 2003-09-19 15:55:47

Temat: Re: Odp: klon czerwony, platan, wierzba
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<o...@N...gazeta.pl> wrote in message news:bkf2rj$4sr$1@inews.gazeta.pl...

> Tylko co ma zrobić
> człowiek, który chce mieć duże drzewo w danym miejscu? Wywalić kosmiczną
> kasę na przeprowadzkę i modlić się, by się udała, albo zasiać i mieć cechę
> ogrodnika: CZEKAĆ :-(((

Zasiac/zasadzic drzewo, ktore szybko rosnie. Na przyklad topole
lombardzka lub katalpe. Czekac oczywiscie trzeba, ale z roku
na rok coraz bardziej dusza sie raduje.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2003-09-19 19:24:38

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za podpowiedź - przyjrzę się temu bukowi. Choć przyznać muszę, żę w
> miejscu, w którym zaczyna się starorzecze, jest spadek terenu (to chyba
nie
> dziwne?) - tak ze 2 m. W deszczu chodzi się po owym spadku jak po gąbce, a
> po deszczu - słychać, jak się po nim woda leje...

Skoro tak to wygląda sadz drzewa typowe
dla lasów łęgowych:dąb,jesion,wiąz,olsza,
topola,osika,brzoza,lipa,klon,jawor i grab.

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-09-20 21:56:52

Temat: Odp: klon czerwony, platan, wierzba
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkfl81$i4$...@n...news.tpi.pl...

> Skoro tak to wygląda sadz drzewa typowe
> dla lasów łęgowych:dąb,jesion,wiąz,olsza,
> topola,osika,brzoza,lipa,klon,jawor i grab.

Jawor i jesion na wilgotne tereny owszem, ale nie nad wody stagnujace.
Wylacznie strumienie.

Elfir

15. Data: 2003-09-21 10:18:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jawor i jesion na wilgotne tereny owszem, ale nie nad wody stagnujace.
> Wylacznie strumienie.
>
> Elfir

Dyć Wkra to struga.

Pozdrawia boletus

16. Data: 2003-09-21 22:37:57

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Elfir napisał(a) w wiadomości: ...
>Thuja plicatoides w formie dzikiej, doroslej wyglada rownie pieknie jak
>tulipanowiec. A z iglastych: Tsuga canadensis, Sierk sitkajski, modrzew (L.
>laricina)

Thuja plicata tez wyglada pieknie gdy sie rozrosnie.
Nie zapomnij o posadzeniu chociaz paru orzechow :)

Pozdrawiam,
Bpjea

17. Data: 2003-09-22 08:31:55

Temat: Re: klon czerwony, platan, wierzba "rosochata"
Od: "KryH" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir, czy platany taki mały roczny przyrost mają? Są takie pięknie
wakacyjne.

__________________________________
"Nie przenoście nam stolicy do Krakowa"
---------> Pozdrawiam KryH <-----------

18. Data: 2003-09-24 17:52:01

Temat: Odp: klon czerwony, platan, wierzba "rosochata"
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KryH <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bkmu6s$gds$...@n...onet.pl...
> Elfir, czy platany taki mały roczny przyrost mają? Są takie pięknie
> wakacyjne.

Maja calkiem spory przyrost, ale to drzewa co ladnie wygladaja jako duze,
rozrosniete okazy, wiec trzeba dlugo czekac na efekt.

Elfir

Czy leszczyna turecka wyrosnie z nasion?
Winnice Francji
Winnice Francji
pysznogłówka
takie kulki