Re: klopotliwe pytanie? Dlugie

From: "ania" <p...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: klopotliwe pytanie? Dlugie
Date: Thu, 14 Feb 2002 21:47:14 +0100

Maja Krężel napisał(a) w wiadomości: ...
>ania <p...@f...onet.pl> napisała
>: Więc dlatego ja nie pracuję zawodowo, chociaż skończyłam dwa fakultety.
>: Siedzę z córeczką w domu i myślę, że daję jej coś, czego nie kupi się za
>: żadne pieniądze.
>
>oraz w innym poście
>
>ania <p...@f...onet.pl> napisala:
>"W naszej rodzinie zarabia tylko mąż, za to całkiem nieźle. [...] Mąż mi tu
>praktycznie nie pomaga, bo przez całe dnie pracuje, aż do późnego wieczora,
>ale ja wolę, żeby mi nie pomagał, a zarabiał niezłe pieniądze, niż żeby
>pomagał i zarabiał 1000 zł."

> [...]
Sorry, że cytuję w całości, ale żeby zrozumieć mojąodpowiedź oryginału nie
ożna pociąć. Ja napisałam, że mąż nie pomaga mi przy prowadzeniu DOMU. Tzn.
nie robi zakupów, nie pierze, nie gotuje, nie sprząta, nie myje okien, nie
trzepie dywanów, nie zmywa itd. Ale za to CAŁY wolny czas poświęca dziecku.
To on wychodzi z nią na sanki, na spacery, bawi się w jakieś szalone zabawy,
czyta książki, uczy rysować. W sumie kto wie, czy tego czasu, przeznaczonego
tylko dla niej, nie ma więcej niż ja, bo on poświęca jej wtedy całą swoją
uwagę, a ja będąc z nią muszę zająć się też domem - posprzątać, ugotować
obiad, przygotować jej jedzenie, nakarmić ją, ubrać, uczesać, zrobic pranie
itd.