kłopoty z kosiarką

1. Data: 2002-05-19 09:28:07

Temat: kłopoty z kosiarką
Od: "as" <a...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Od pewnego czasu (2 koszenia) kosiarka zostawia bardzo duzo skoszonej trawy
na ziemi - poprzednio bardzo ladnie wciagala ja do kosza. Dlaczego ?
Kosiarka Husqvarna (o ile ma to jakies znaczenie).
Sprawdzilem ze nie ma znaczenia wysokosc koszenia oraz stopien napelnienia
kosza. Koszony jest zawsze (oczywiscie) suchy trwawnik.

Dzieki za podpowiedzi

2. Data: 2002-05-19 10:10:06

Temat: Re: kłopoty z kosiarką
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napelnienia
> kosza. Koszony jest zawsze (oczywiscie) suchy trwawnik.

A kiedy ostatni raz ją konserwowałeś [czyściłeś, oliwiłeś, ostrzyłeś]?
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

3. Data: 2002-05-19 18:09:31

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "as" <a...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Sprawdzilem ze nie ma znaczenia wysokosc koszenia oraz stopien napelnienia
> kosza. Koszony jest zawsze (oczywiscie) suchy trwawnik.
Kosiarke trzeba czyscic. Zwlaszcza obudowe od spodu.
I nie tylko ;-)
Pozdr
Gk

narodziny