jakie ogrodzenie?

1. Data: 2002-05-18 20:15:07

Temat: jakie ogrodzenie?
Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chce dopiero kupic dzialke, ktora jest nieogrodzona. Niestety nie mam
pojecia jakie sa ceny ok 90 m2 siatki. Moze ktos wie i doradzi laikowi
dzialkowemu.

2. Data: 2002-05-18 20:50:56

Temat: Re: jakie ogrodzenie?
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Lusia" <L...@g...pl> writes:

> chce dopiero kupic dzialke, ktora jest nieogrodzona. Niestety nie mam
> pojecia jakie sa ceny ok 90 m2 siatki. Moze ktos wie i doradzi laikowi
> dzialkowemu.

Metr kwadratowy ok. 4 zł. Zależy jeszcze, czy siatka tylko z drutu
ocynkowanego, czy też ocynkowanego i powlekanego PCV. Widziałem też
gdzieś na bilboardach, że w Praktikerze siatkę sprzedają: 10 metrów
bieżących, 1.5 m wysoka za prawie 60 zł.

Pozdrawiam,
Grzesiek, mający w planach ok. 560 mb ogrodzenia
--
Jedna rezydentka białoruska
W nadmorskim kurorcie zwanym Ustka

3. Data: 2002-05-18 21:48:52

Od: "Lusia" <L...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>bieżących, 1.5 m wysoka za prawie 60 zł.
>
>Pozdrawiam,
>Grzesiek, mający w planach ok. 560 mb ogrodzenia

Czy do tej siatki cos trzeba dokupic, czy po prostu wkopac ja w ziemie???:)
Pytam serio. Mozna ja po prostu wkopac, jesli nie za bardzo to jak sobie
poradzic samej?

4. Data: 2002-05-18 22:17:34

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ziemie???:)
> Pytam serio. Mozna ja po prostu wkopac, jesli nie za bardzo to jak sobie

wiec.
siatka w praktikerze lub castoramie ponizej 60 zl za mb przy wysokosci jest
mizernej jakosci z powodu tego, ze jest z drutu 2,7 i oczko ma 8 cm. Oznacza
to, ze jest wiotka i ma duze oka.
Porzadna siatka to cena nieco ponizej 10 zl za mb przy wysokosci 1.80 cm.
siatka to zakup na wiele lat - wiec oto moje rady - (ogrodzilem 800mb.)
1. kupujcie siatke dobrej jakosci o oczkach 5x5 cm i o grubosci 3,2 mm. Czy
powlekana czy cynkowa - to juz rzecz gustu. Jesli powlekana - to polecam
Beakerta - cena podobna jak siatki domoroslych polskich producentow - a
znacznie lepsza jakosciowo. Jesli komus nie przeszkadza siatka sterbrzysta a
nie zielona - to moze byc ocynkowana. Jej nie powinno malowac sie okolo 5
lat, bo jest "tlusta" .No a potem trzeba malowac co 3 - 4 lata. Ja wybralem
powlekana.
2. Daje sie oszczedzic na slupkach. Ja kupilem rury stalowe o przekroju
okolo 5 cm. Mozna tez kupic ceownik - troche drozej wychodzi, ale nie ma
problemow z zabezpieczeniem wnetrza rury przed deszczem. Slusarz za kilka
zlotych dospawa nakretki, ktore beda przytrzymywaly drut naciagowy.
3. Polecam siatke stawiac na podmorowce, bo a/ nie wejda na dzialke
zwierzeta, ktore umieja sie pod siatke podkopac, i b/ siatka nie bedzie sie
niszczyla zarastajacymi chwastami, ktorych spod siatki bez podmorowki nie da
wykosic, a takie chwasciska zarastajace siatke wygladaja brzydko.
slupki tak czy inaczej trzeba wmurowac na mniej wiecej metr.
4. Mnie przy ekipie zewnetrznej i takim pol gospodarczym zakupie slupkow
wychodzilo 58 zl za m biezacy ogrodzenia.

Sukcesow zycze
wojtek Pa

5. Data: 2002-05-19 13:20:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bieżących, 1.5 m wysoka za prawie 60 zł.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, mający w planach ok. 560 mb ogrodzenia
ja w przyszlym tygodniu zaczynam sie grodzic
okolo polowa Twoich metrow biezacych ( 250)
(h=1,5 m , 3 druty na rurze stalowej 1,5 cala)
i mam to wycenione na 3,500 zl
:)
siatka oczywiscie zwykla bo ta powlekana to wielki szajs
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

6. Data: 2002-05-19 16:29:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

> ja w przyszlym tygodniu zaczynam sie grodzic okolo polowa Twoich
> metrow biezacych ( 250) (h=1,5 m , 3 druty na rurze stalowej 1,5
> cala) i mam to wycenione na 3,500 zl

Czyli po 14 zł za metr ogrodzenia... Nawet dodając do tego piasek i
cement na wbetonowanie tego, wychodzi ok. 15-16 zł, czyli w miarę
rozsądnie...

I zastanawia mnie, jak się to ma do 58 zł za metr Wojtka P.?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien nekrofil z Avignonu
Zepchnął raz żonę swą z balkonu,

7. Data: 2002-05-19 17:04:20

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

siatka - 8,5 zl/mb, slupki - 8 zl/mb, drut 1 zl/mb, naciagi 0,4 zl mb,
piasek, pustaki, cement 9 zl/mb a do tego brama i 2 furtki., robocizna
wyszla 25 zl za metr b.
podaje koszty, ktore ponioslem.
to ogrodzenie to slupki wbetonowane na metr do ziemi w pustaku i 20 cm
podmorowka + brama rozsuwana i 2 furtki.

No i sa dwie mozliwosci - albo histerycznie przeplacilem - w co wierze
srednio, bo sprawdzalem koszty w wielu miejscach a za mat budowlane placilem
sam (tutaj ceny sa podobne wszedzie) albo Grzeskowi w sumie wyjdzie to samo
prawie, tylko dowie sie o tym pozniej. Zauwazylem bowiem, ze w przypadku
tego typu roboty - czyli ogolnie w przypadku robot budowlanych - czesto mamy
do czynienia z zanizaniem kosztow na poczatku.
nie wiem czy to temat na te grupe, ale skoro sie zaczal..... ogrodnicy tez
grodza.
I jeszcze, co do kosztow.
moj znajomy najal do roboty "ekipe", ktora powiedziala, ze zbuduje dom 150
m2 za 10.000 zl.
od kwietnia wyszedl ledwie na parter, spedzil na budowie setki godzin
uzerania sie i juz wydal 7.000 zl.
to chyba tak juz jest
wojtek.'pa
Ale swoja droga bardzo jestem ciekaw ile na prawde Tadeusz zaplacisz za
ogrodzenie.
Dasz cynk?

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2znyw85ju.fsf@sapijaszko.net...

8. Data: 2002-05-19 19:31:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykosic, a takie chwasciska zarastajace siatke wygladaja brzydko.
> slupki tak czy inaczej trzeba wmurowac na mniej wiecej metr.
pol metra wystarczy
a te obrastajace siatke rosliny sa wielce pozyteczne
bo chronia siatke przed kradzieza
:))))))

> 4. Mnie przy ekipie zewnetrznej i takim pol gospodarczym zakupie slupkow
> wychodzilo 58 zl za m biezacy ogrodzenia.
>
> Sukcesow zycze
> wojtek Pa

w sumie drogo wyszlo to Tobie
fakt sam z tesciem bede sie z tym bawil
mam juz slupki narozne
to na te 250 metrow zakladam 4 000 zl
czyli okolo 16 zl /mb
:)

9. Data: 2002-05-19 21:18:43

Temat: ogrodzenie , ogrodzeniem ale jak zbudowac zuraw studzienny?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-05-20 09:39:32

Od: "Telesfor" <axe@no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

ciach

> siatka oczywiscie zwykla bo ta powlekana to wielki szajs
> :)

A to dlaczego ? Tak sobie wymysliles, czy wiesz cos konkretnego ?
Becker daje na swoje siatki 10 lat gwarancji, wiec wolalbym wiedziec...

--
Pozdrowienia
Telesfor

lilie wodne