kłujace zgrubienie na przedramieniu

1. Data: 2004-05-11 14:34:20

Temat: kłujace zgrubienie na przedramieniu
Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam małe zgrubienie, guzek pod skórą na ręce (przedramię). Przy ucisku lekko
odczuwam ukłucie. Na skórze nie widać żanych zmian, no może po naciągnięciu
skóry dwumilimetrowy lekko ciemniejszy punkcik w miejscu (środku zgrubienia)
gdzie wyczuwam kłucie
Co to może być? Dzięki

2. Data: 2004-05-11 14:40:13

Temat: Re: kłujace zgrubienie na przedramieniu
Od: "Rafał W" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naciągnięciu
> skóry dwumilimetrowy lekko ciemniejszy punkcik w miejscu (środku

Czy nic ci sie tam nie wbilo?? A moze jakis kleszcz...?? i czy widzialas
kiedys u siebie rumien wedrujacy?
Pozdrawiam Gosia

3. Data: 2004-05-11 14:55:28

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy nic ci sie tam nie wbilo?? A moze jakis kleszcz...?? i czy widzialas
> kiedys u siebie rumien wedrujacy?
żaden kleszcz mi sie nie mógł wgryżc bo ma to juz z jakies dwa miesiące albo i
dłużej a przez ten czas ani wczesniej nie byłam w miejscu gdzie kleszcz mógłby
mnie dopaść.Nigdy rumienia nie widziałam. Przypuszczam ze to jakies zmiany
podskórne, tylko co?

4. Data: 2004-05-12 07:42:41

Od: "RadekB" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobnego obcego na przedramieniu i pani dermatolog powiedziala mi, ze
to tluszczak, zupelnie niegrozny
Radek
ale moze to co innego....

5. Data: 2004-05-12 09:13:47

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam podobnego obcego na przedramieniu i pani dermatolog powiedziala mi, ze
> to tluszczak, zupelnie niegrozny
> Radek
> ale moze to co innego....
ale będziesz miał to wycinane?

6. Data: 2004-05-12 11:51:56

Od: "KOWALLL" <l...@s...76.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale będziesz miał to wycinane?

po pierwsze zgłoś się z tym do dermatologa.. jeśli to rzeczywiście jest
dolegliwość skórna (dermatolog przyjmuje bez skierowania)...
jeśli to nie skórne to lekarz pierwszego kontaktu --> dalsze leczenie.. np.
chirurg itp.
aha... onkologia też jest bez skierowania

Pozdrawiam
Ł.Kowalski (KOWALLL)
l...@s...76.pl
wytnij "spam"

7. Data: 2004-05-14 00:17:20

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chirurg itp.
> aha... onkologia też jest bez skierowania
dzięki za radę, ale mam watpliwośi czy to powinien byc dermatolog - z zewnątzr
zmiana nie jest widoczna - dopiero przy namacaniu - po dotknięciu wyczuwa sie
guzek.W łasnie gdzie powinnam sie udać w takim przypadku - moze od razu do
onkologa zeby wykluczyć ewentualnę prawdopodobieństwo czegos złośliwego.
zAznaczam ze jest to dość małe.

krwiodawstwo a szczepienia
Przydusza mnie momentami
kamica pecherzykowa