krwiodawstwo a szczepienia

1. Data: 2004-05-11 12:34:29

Temat: krwiodawstwo a szczepienia
Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli dwa tygodnie temu byłam szczepiona na żółtaczkę, to czy mogę oddać w
krew do transfuzji?

pozdrawiam
Taka

2. Data: 2004-05-11 15:15:01

Temat: Re: krwiodawstwo a szczepienia
Od: "Piotr Kwiliński" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Taką informację znalazłem na stronie PCK - jest ona zgodna z "informacjami
dla krwiodawców".
Zasadniczo nie ma przeciwwskazań - ostatecznie o donacji decyduje lekarz!

"Nie można oddać krwi w ciągu 6 miesięcy po zabiegu operacyjnym oraz w ciągu
12 miesięcy po przetoczeniu krwi lub po wykonaniu tatuażu, przekłuciu
różnych części ciała, akupunkturze. Przez okres 12 miesięcy nie mogą oddawać
krwi osoby powracające z Afryki Środkowej i Zachodniej, Tajlandii, a także
osoby zwolnione z zakładów karnych.
Pamiętaj, aby powiadomić lekarza o wszystkich wątpliwościach dotyczących
stanu Twojego zdrowia. Możesz w ten sposób uchronić zdrowie swoje oraz
przyszłego biorcy."

Przydusza mnie momentami
kamica pecherzykowa
Uczucie ciśnienia w głowie(bez bólu)