kluski slaskie

1. Data: 2001-10-18 11:22:53

Temat: kluski slaskie
Od: Marynatka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie za infantylne pytanie ale czy do klusek slaskich pasuje ser
bialy na slodko (taka luzniejsza polewa) ???????

Marzena

1. Data: 2001-10-18 12:08:37

Temat: Re: kluski slaskie
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka <m...@t...com.pl> wrote:

>Wybaczcie za infantylne pytanie ale czy do klusek slaskich pasuje ser
>bialy na slodko (taka luzniejsza polewa) ???????
..jakby się uprzeć to można. Skoro robi się z ziemniaków lekko
słonawe, słodkie ciasto to czemu i nie posłodzić śląskich. Ale
wiesz, że nikt "normalny" takich numerów nie robi ? :)

..lepiej zrób leniwe i będzie dobrze (choć przyznam, że ja jem
leniwe zawsze na słono)

AgataW.

1. Data: 2001-10-18 12:12:41

Od: Marynatka <m...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne :)))

1. Data: 2001-10-18 12:36:15

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka <m...@t...com.pl> wrote:

Marynatka, naszły mnie małe wyrzuty sumienia bo sobie
pomyślała, że Ty nie chcesz eksperymentować tylko rzeczywiście nie
wiesz z czym najlepiej się takowe ślązaczki je. Jeżeli wiesz to
tylko przypomnę. Świetnie smakują z kawałkiem mięsa z sosem
chrzanowym i buraczki kwaskowe z papryką ze słoika z domowych
przetworów, albo z kapustą czerowną na kwaśno, albo z gulaszem albo
zamiast ziemniaków...

Ale jeżeli chcesz pobawić się i na słodko zjeść. Spróbuj...

Pozdrawiam.
AgataW.

1. Data: 2001-10-18 13:09:02

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uwielbiam slaskie kluseczki z sosikiem miesnym, z bitkami i do tego
surówka z ogórków kiszonych z cebulka. A jak nie mam czasu to przesmazam
boczek, albo kielasinke jakas z cebulka i polewam kluchy (mniam)
Dorunia

1. Data: 2001-10-18 16:10:53

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> surówka z ogórków kiszonych z cebulka. A jak nie mam czasu to przesmazam
> boczek, albo kielasinke jakas z cebulka i polewam kluchy (mniam)

popieram w calej rozciaglosci:)

Mechcia

1. Data: 2001-10-22 11:29:31

Od: Aga <A...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A nam zosta?y kluski s'la;skie z sobotniego obiadku i wczoraj na kolacje;
"wcia;gne;lis'my" je pokrojone na plasterki, przypieczone na mase?ku i
posypane cukrem i cynamonem. Mniammmmmm
Aga

Kto zgłaszał wkupne arabskie z dzintoirą?
smietana i oshin
Odp: sos winegret
utopione rogaliki
jak polepszyc jakosc wina ?