kłykciny

1. Data: 2005-02-14 13:05:02

Temat: kłykciny
Od: "edward.k" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy komus pomógł lek Candyline lub WartecWolf na kłykciny kończyste?
PILNE!
Dzięki.
EK

2. Data: 2005-02-14 13:30:17

Temat: Re: kłykciny
Od: a...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Feb 2005 14:05:02 +0100, edward.k napisał(a):

> czy komus pomógł lek Candyline lub WartecWolf na kłykciny kończyste?

Co prawda nie musiałem używać leków bo nie jestem chory, ale z tego co wiem
nie ma skutecznego lekarstwa na wyleczenie tego paskudztwa.
Jedenie wyplanie pradem czy laserem.
Przeszukaj archiwum grupy dużo tego było.

3. Data: 2005-02-15 20:53:27

Od: "Docia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie Candyline a....

Condyline - tak
4 tygodnie leczenia, niespecjalnie przyjemnego. Do aplikacji tego paskudztwa
potrzebny lekarz lub "odporny" partner bo pacjent moim zdaniem sam nie da
rady.
Na razie 8 miesięcy bez nawrotów - ale te zawsze mogą wystapić. Wirusa nie
wytępisz, zostanie już na zawsze.

Dorota

[pilne!!] uderzenie w glowe
diane-cilest