kobea pnaca - pikowanie

1. Data: 2005-02-21 22:59:55

Temat: kobea pnaca - pikowanie
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrosly mi bestie z nasion na 10cm w górę i nie puszczają zadnych
listków, tylko rosną jak głupie niosąc na łbie resztki nasionka...
Poczekać (zgodnie z zaleceniami, że pikować należy gdy puszczą
listki), czy poczekać jeszcze?
--
Guru niepewny

2. Data: 2005-02-22 00:54:33

Temat: Re: kobea pnaca - pikowanie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Guru" <n...@n...home.pl> wrote in message

> Poczekać (zgodnie z zaleceniami, że pikować należy gdy puszczą
> listki), czy poczekać jeszcze?

Zgodnie z tym co piszesz, to nawet liscienie sie jeszcze nie pojawily, a
co dopiero liscie. Mozesz spokojnie czekac, tylko zwieksz im dawke
swiatla, to nie beda za bardzo w gore rosly.

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2005-02-22 00:59:31

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2005 01:54:33 +0100, "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z
powodu spamu)> wrote:

> [...]
>co dopiero liscie. Mozesz spokojnie czekac, tylko zwieksz im dawke
>swiatla, to nie beda za bardzo w gore rosly.

No ja jestem spokojny :-)
Niech sobie rosna, jutro pokażę zdjecia...
Boję sie tylko, ze gdy dojdzie do zalecanego momentu pikowania (2
liscie) , to zamiast zalecanych 2 wykałaczek bede musiał zastosować
siekierę :-)))

---
Guru nadal niepewny

4. Data: 2005-02-22 07:56:37

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Guru napisał:
> Wyrosly mi bestie z nasion na 10cm w górę

Oj nie za wczesnie aby ?

> Poczekać (zgodnie z zaleceniami, że pikować należy gdy puszczą
> listki), czy poczekać jeszcze?

Ja w ub. roku też wysiałem b. wczesnie
na początku maja miały po 1.5 metra.
Wysadziłem je do gruntu i zimny maj je
niemal załatwił. Kwitły dopiero we wrześniu.

5. Data: 2005-02-22 08:03:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boję sie tylko, ze gdy dojdzie do zalecanego momentu pikowania (2
> liscie) , to zamiast zalecanych 2 wykałaczek bede musiał zastosować
> [...]

Schłodzić pomieszczenie - ukróci im to wzrost inaczej biada Cię czeka
;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-02-22 18:31:21

Od: "Alicja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> listków, tylko rosną jak głupie niosąc na łbie resztki nasionka...
> Poczekać (zgodnie z zaleceniami, że pikować należy gdy puszczą

A jak długo od momentu wysiania czekałes aby wzeszły bo ja czekm już trzeci
tydzień i nic.

Alicja

7. Data: 2005-02-22 18:52:21

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Feb 2005 19:31:21 +0100, "Alicja" <s...@o...pl> wrote:

> A jak długo od momentu wysiania czekałes aby wzeszły bo ja czekm już trzeci
>tydzień i nic.

Pierwsza wzeszła 3 tygodnie od wysiania, następna tydzień później,
teraz jest już 5 tygodni i nadal wschodzą.
--
Guru

8. Data: 2005-02-22 19:25:52

Od: e...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

>witam wszystkich ....
ciekawe dlaczego mnie nie zakwitły ..... miałam białe i fioletowe -
niebieskie....
bujnie pięły sie po kratce.... miały ochote zakwitnąc ... nawet miały pąki
.... tylko w środku po rozwinięciu sie zielonych pączków nic nie
było...;-(((
tak wiec ciekawa jestem czy komuś udało sie wyhodować piekne kwiaty [ takie
jak na obrazkach ]
pozdrowienia Edyta

9. Data: 2005-02-22 20:31:18

Temat: Odp: kobea pnaca - pikowanie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...
> [...]
> było...;-(((
> tak wiec ciekawa jestem czy komuś udało sie wyhodować piekne kwiaty

U mnie kwitnie co roku ta fioletowa, a sadze ją zawsze na ścianie garazu
gdzie praktycznie nie widzi słońca.
W tym roku jeszcze nie zasiałam (:-(
Pozdrawiam - Jagoda

10. Data: 2005-02-22 22:49:13

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6525.00000873.421b873f@newsgate.onet.pl Użytkownik
<e...@g...pl> napisał(a):

> tak wiec ciekawa jestem czy komuś udało sie wyhodować piekne kwiaty
> [ takie jak na obrazkach ]

Hejka. Kobea kwitnie stosunkowo późno dlatego trzeba po majowych
przymrozkach wysadzić do gruntu dość duże, najlepiej zahartowane sadzonki.
:-)
Pozdrawiam uniformistycznie Ja...cki

Gawrony (dla Bartka)
[ntg] Projektowanie stron internetowych, pozycjonowanie, kampanie reklamowe w google.pl...
Aqua Szut
Salvia divinorum
wiazanki kwiatowe