kobieca kobieta, stereotypy i feminizm

121. Data: 2003-03-25 11:33:59

Temat: Re: Odp: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

Troszkę nachalny jestem
Wybaczysz Grzesiu?

122. Data: 2003-03-25 11:34:17

Temat: Re: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "Iluzja" <i...@g...nimfomanka> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@g...pl>...

> Hmm, jak by to powiedzieć, zeby nikogo nie urazić - to dość częsta
> przypadłość rozmaitych "naprawiaczy świata"...

E tam. Na razie tylko gdybam. Kiedy będę miała o czymś zadecydować, to
co innego. ;) Zresztą po to się chyba dyskutuje, żeby powyjaśniać
nieścisłości i zwrócić na coś uwagę?

> Formalnie tak jest właśnie teraz. Ale nie da się zmusić pracodawców,
żeby
> zatrudniali kogokolwiek w wieku emerytalnym. Analogicznie: czy moralne
> byłoby ZMUSZAĆ kobiety, żeby pracowały do 65 roku życia?

Oczywiście, że nie. Cała zabawa polega na tym, jak to zrobić, żeby
wszyscy byli zadowoleni i nikt nikogo nie zmuszał...

--
Iluzja.

123. Data: 2003-03-25 11:35:13

Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Ressel" <r...@g...pl> wrote:

> Jeśli chodzi o urlopy wychowawcze i inne przywileje rodzicielskie widzę
> jedną dużą - i coraz większą, biorąc pod uwagę wymuszanie
> "samozatrudniania" - grupę osób naprawdę dyskryminowanych, a mianowicie
> tych, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą.

Co prawda to prawda. Etatów jest jak na lekarstwo - wszyscy
chcą na umowę-zlecenie, umowę o dzieło, albo
na zasadzie kontraktu, bo wtedy pracodawca
może mieć zatrudnionego głęboko w d...

124. Data: 2003-03-25 12:31:26

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> Poza tym prawdziwy mężczyzna umie sobie sam zrobić schabowe, o!

Egoista! Czemu tylko sobie? ;)
pzdr
agi

125. Data: 2003-03-25 12:34:05

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje obserwacje (i to nie pojedyńczych sztuk) są dla mnie dużo ważniejsze
> niż jakieś prace (pseudo)naukowe.

Hłe, hłe.....

>Poza tym panowie podzielający me poglądy
> utwierdzają mnie w przekonaniu o słuszności mych obserwacji.

Hłe, hłe, hłe....ROTFL.
A mówi się o "solidarności jajników". Tu mamy solidarność.....heh.....jąder?

> Grzegorz Janoszka.

Proszę o więcej takich ważkich i rzeczowych argumentów ;-) Dyskusja bedzie
się wreszcie toczyć na odpowiednim poziomie.

> UWAGA, mam specyficzne poczucie humoru!

A to były dowcipy czy serio?

Ola (po raz pierwszy śmiejąca się na głos przy komputerze)

126. Data: 2003-03-25 12:36:20

Temat: Odp: Odp: kobieca kobieta, stereotypy i feminizm
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

> Z całym szacunkiem, ale feminizm z równowaga nie ma wiele wspólnego :)
> W większości przypadków feminizm to ucieczka od zycia dla
niezrównoważonych
> kobiet :)

Grzesio to mądry chłopczyk, tylko nerwowy coś bardzo - co zdanie napisze, to
hihihi-hahaha.
Łaskocze ktoś Grzesia w piętę?
A może Grzesio odkrył taką fajoską zabawę:
zamiast "gupi jesteś" napisze "gupi jesteś :-)" i już ma plusa, bo jak
"gupi" nie odpowie, to znaczy, że jest "gupi", a jak odpowie, to ani chybi
nie ma poczucia humoru.
Dobrze się bawisz chłopczyku?
md

127. Data: 2003-03-25 12:41:23

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 13:31:26 +0100 I had a dream that agi ( fghfgh )
<a...@p...onet.pl> wrote:
>Egoista! Czemu tylko sobie? ;)

Bo żona i dzieci to wegetarianie, bo to wychodzi taniej ;-))

128. Data: 2003-03-25 12:41:27

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> W większości przypadków feminizm to ucieczka od zycia dla
niezrównoważonych
> kobiet :)

Hehe, proszę o dowody. O ile w ogóle jekiekolwiek istnieją.

boniedydy

129. Data: 2003-03-25 12:42:59

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 Mar 2003 13:34:05 +0100 I had a dream that Oleńka <o...@b...wroc.pl>
wrote:
>Hłe, hłe, hłe....ROTFL.
>A mówi się o "solidarności jajników". Tu mamy solidarność.....heh.....jąder?

Zazdrościsz?

>Proszę o więcej takich ważkich i rzeczowych argumentów ;-) Dyskusja bedzie
>się wreszcie toczyć na odpowiednim poziomie.

Rozumiem, że odpowiedni poziom dyskusji dla Ciebie to obrzucanie się
błotem i cytatami z encyklopedii oraz prac naukowych?

>Ola (po raz pierwszy śmiejąca się na głos przy komputerze)

Śmiech to zdrowie. A w sumie jak to niewiele trzeba, by rozśmieszyć taką
kobietę... wystarczy być szczerym.

130. Data: 2003-03-25 12:45:11

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) wrote:

> Egoista! Czemu tylko sobie? ;)

Agi! Grzegorz to mężczyzna, który nie pozwoli się zdominować!

puchaty

Wiosenna propozycja...
Czy to normalne u facetów? :(
Pożegnanie z Sokratesem.
NIGDY nie zapomnisz realnosci tego przedstawienia !!!
co za życie