kobieta-dziecko i mężczyzna

11. Data: 2004-11-09 14:03:58

Temat: Re: kobieta-dziecko i mężczyzna
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobny problem ,czy mozesz moniko ,podac moze jakis kontakt do siebie?

12. Data: 2004-11-09 14:24:54

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości

> Bo wtedy jeszcze go nie znałam.
>
> Ale przyznaję się do pomyłki :)
>
> Jestem gotowa oddać część swojej niezależności ;)

Tak mi przyszło do głowy - jak to jednak jest, że w momencie kiedy zaczyna
się akceptować swoje "bycie" samemu poznaje się często właśnie teogo KOGOŚ
:)

> Mam nadzieję, że z tym nie będę miała kłopotu.
> Dzięki :)

Nie mam nadzieję tylko WIEM, że tak będzie - tak się mówi :)

> pozdr

Ania >:-)<-<
gg 1355764

13. Data: 2004-11-09 14:28:00

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> mam podobny problem ,czy mozesz moniko ,podac moze jakis kontakt do
siebie?

Próbowałam, ale nie poszło
napisz na i...@p...wp.pl

pozdr

Monika

14. Data: 2004-11-09 14:48:18

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam nadzieję tylko WIEM, że tak będzie - tak się mówi :)

Masz absolutną rację :)

Jutro powiem, jak zareagował Misiek - dziś pierwszy z ważnych wieczorów...

pozdrawiam

15. Data: 2004-11-09 19:47:32

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania K. napisał:

> Tak mi przyszło do głowy - jak to jednak jest, że w momencie kiedy zaczyna
> się akceptować swoje "bycie" samemu poznaje się często właśnie teogo KOGOŚ
> :)

Kiedyś pisałam - jak się jest gotowym, to samo przychodzi ;)

Eulalka

16. Data: 2004-11-10 07:57:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

Pierwszy krok zrobiony. Misiek polubił go...

pozdrawiam

Monika

Dwie kobiety i ja jeden
pies w domu vs syn