Re: kobiety czy mezczyzni?

1. Data: 2000-05-03 17:10:12

Temat: Re: kobiety czy mezczyzni?
Od: m...@i...pl (EwaS) szukaj wiadomości tego autora

>zgodni - standardowa odpowiedz >brzmiała...:
>

>To ja Ci zadam inne pytanie ;)) hihi.
>
>O czym mysla kobiety, kiedy nie mysla o roslinnosci w mezozoiku?

O roslinnosci w paleozoiku? Ciezko mi sie wypowiadac tak za cala
spolecznosc, ale mi duza czesc czasu zajmuje myslenie o seksie :->

>I co, umialabys odpowiedziec? Musialabys wymienic wszystkie swoje mysli z
>calego dnia i nocy. Ale, jesli odpowiesz "nie wiem", nie bedzie to
znaczylo,
>ze myslisz tylko o tym :))

O nie! Brzydkie uopolnienie. Bez namyslu zaczelabym odpowiadac: mezczyzni,
kosmetyki, film, ksiazka, praca, nowe prefumy, zaplanowane spotkania, itp. I
nie musze wymieniac wszystkoego, wystarczy przyklad.
A pulapka nie tkwila w tresci pytania, tylko jego konstrukcji. Zabawnosc
odpowiedzi zas wynikala z powiazania z szufladkami w jakie ladujemy
charaktery mezczyzn, tudziez kobiet ;-)

>Zap

Pozdrawiam
EwaS.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/