kochajmy się!!!

1. Data: 2003-06-08 12:32:09

Temat: kochajmy się!!!
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gorąco polecam miłość fizyczną :)
każdemu
niesamowite, co za przemiana we mnie
niedawno wszystko w czarnych barwach - a dziś, po nocy przespanej z
policzkiem na męskim torsie, wszystko na różowo, dla odmiany :)))
(nowe uzależnienie, hihi)

nie rozumiem, dlaczego kościół
do takiej miłości zniechęca?
a może się mylę, bo na religię nie chodziłam?
dlaczego kościół wtyka ludziom do głów, że współżyjąc przed ślubem
popełniamy grzech??
przecież to prędzej grzech tak mówić...
miłość fizyczna jest czymś bardzo bardzo dobrym :))
zbawiennym, powiedziałabym
jeszcze czego, żebym to za grzech uważała!

pozdrowienia

Natalia
ps. to tak a propos tego, że dziś niedziela, i pewnie niejeden ksiądz na
mszy uraczy swych słuchaczy kazaniem o fizycznych grzechach - chociaż dziś
na ambonie powinno być głównie o referendum :))

1. Data: 2003-06-08 12:51:06

Temat: Re: kochajmy się!!!
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości bbvac5$qbv$...@n...onet.pl...
> gorąco polecam miłość fizyczną :)

kopulację, - nie myl kobieto pojęć.

> [...]
przespanej z
> policzkiem na męskim torsie, wszystko na różowo, dla odmiany

chłopa ci się chciało i tyle - hormony ci zabuzowały.
Ludzie robią to od zawsze i niew widzę powódów do robienia z tego
sensacji.

> nie rozumiem, dlaczego kościół
> do takiej miłości zniechęca?

a gdzie tak napisane ze kosciol zniecheca

> [...]
> mszy uraczy swych słuchaczy kazaniem o fizycznych grzechach -
chociaż dziś
> na ambonie powinno być głównie o referendum :))

na ambonie to powinno byc o sprawach wiary głównie - nie
rozumiesz zasad kosciola (podstawowych), a krytykujesz go.

Ps. Proponuję ci również wzięcie do ust, zobaczysz jaka
rozkosz...

1. Data: 2003-06-08 14:11:53

Od: "Michal" <5...@i...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Proponuję ci również wzięcie do ust, zobaczysz jaka
> rozkosz...

Widzę, że kolega ma doświadczenie....

1. Data: 2003-06-08 14:45:08

Od: "rentoon" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buhahahah, nie ma to jak zaszokowac niewinna owieczke :)

1. Data: 2003-06-08 14:57:54

Od: "rentoon" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko pieknie i ladnie ale musisz uwazac jak pojdziesz do spowiedzi i
ksiadz cie zapyta o szczegoly...
Do kosciola chodza glownie debile i naiwniacy wiec glosno nie wspominaj
wiecej o ambonach i tym podobnych.
Z Bogiem mozna porozmawiac wszedzie a chodzenie do kosciola daje takie
efekty wlasnie ze mlodzi uwazaja milosc fizyczna za grzech. Chrystus niema z
tym nic wspolnego... chcial abysmy kierowali sie sercem i umyslem.
Religia to jakies niepotrzebne idiotyzmy, co innego duchowosc ... to
zupelnie inna sprawa.

pozdro

1. Data: 2003-06-08 15:20:53

Od: "R. Wasilewski" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czegoś nie rozumiem: chcesz pisać o miłości (fizycznej), a piszesz glownie o
swojej niecheci do kosciola...
Nie wiem jak psychologia(?) okresla taki przypadek...
Kosciol działa jak wszystkie inne organizacje w nszym kraju - co jest w
duzej czesci efektem naszych decyzji, podjetych i niepodjetych wyborów...
mowiac w skrocie: przepieprzenia pewnych szans. I nie utożsamiajmy go
slepo z WIARĄ.
PEZETDEER-R.W.

1. Data: 2003-06-08 15:41:41

Temat: Re: kochajmy si?!!!
Od: noone <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> gor?co polecam mi?o?ae fizyczn? :)
> ka?demu
> niesamowite, co za przemiana we mnie
> niedawno wszystko w czarnych barwach - a dzi?, po nocy przespanej z
> policzkiem na m?skim torsie, wszystko na ró?owo, dla odmiany :)))
> (nowe uzale?nienie, hihi)

Nie na dlugo ci to tak pozostanie. Poczekaj a bedziesz cos zupelnie
przeciwnego mowila, lol.

> nie rozumiem, dlaczego ko?ció?
> do takiej mi?o?ci zniech?ca?

A gdzie ci to powiedzieli? Raczej zacheca kosciol do jaknawiekszego
rozmnazania aby mieli jaknajwiecej wiernych. Mylisz pojecia kobieto, tak
ci ten stosunek pokrecil w glowie.

> a mo?e si? myl?, bo na religi? nie chodzi?am?
> dlaczego ko?ció? wtyka ludziom do g?ów, ?e wspó??yj?c przed ?lubem
> pope?niamy grzech??

A to zupelnie co innego. Bo tak im sie chce. Bo to fe nie wiesz. Ile ty
masz lat? 15?

aki

1. Data: 2003-06-08 16:15:44

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "noone" <i...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ci ten stosunek pokrecil w glowie.

> A to zupelnie co innego. Bo tak im sie chce. Bo to fe nie wiesz. Ile ty

BINGO !!!
ach, jak ty wszystko wiesz :))

pozdrowienia

Natalia
ps współczuję wszystkim, którzy stracili młodzieńczą spontaniczność w seksie
:)

1. Data: 2003-06-08 18:39:21

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ales przyje**la!

1. Data: 2003-06-08 19:03:34

Od: Akilegna <c...@N...ca> szukaj wiadomości tego autora

> BINGO !!!
> ach, jak ty wszystko wiesz :))

Tylko nie wpadnij, bo nastepny post na ta grupe bedzie o innym
zabarwieniu emocjonalnym.

> ps wspó?czuj? wszystkim, którzy stracili m?odzie?cz? spontanicznooeae w seksie
> :)

Wiesz nie mam 15 lat ale sie jeszcze za "mladziencza" uwazam. Tyle ze
zyciowe doswiadczenie robi ze mnie zupelnie inna osobe.
aki

[spam] Internet przestrzeń bez granic
Zespół Touretta
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
zmiana uczuć, długie.