kochajmy się!!!

1. Data: 2003-06-08 19:48:59

Temat: Re: kochajmy się!!!
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bc0085$r5j$1@magusz.net...
> Ales przyje**la!

człowiek tu do was z miłością wychodzi
a wy co?.....
a ciuś ciuś

:))))

pozdrowienia

Natalia

1. Data: 2003-06-08 21:15:12

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bc0420$kve$1@news.onet.pl...
> człowiek tu do was z miłością wychodzi
> a wy co?.....
> a ciuś ciuś

Nata nie przejmuj sie nimi,( zwłaszcza bociek ma jakis problem, psst ;-)
Oni są niewrażliwi i nie rozumieją kobiet! :-P
Mnie się post podobał.
Jestem za.. :-) Nie ma to jak noc spędzona w ciepłych męskich ramionach..
mmmh! :-)
Życzę wielu miłych nocek ;-)

Mika
Ps: A dzięki naszemu kościołowi mnie też czasami sex kojarzy się
z grzechem ;-) W naszym karju sex i kościoł ida w parze ;->

1. Data: 2003-06-08 21:24:47

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Bocian" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> kopulację, - nie myl kobieto pojęć.

Zdefiniuj pojęcie miłości fizycznej w takim razie.
Mądralo ;-)

Mika
Ps: A jak jesteś przystojny to daj swoje foto do galerii.
Przedyskutujemy Cie z Nati ;-)

1. Data: 2003-06-08 21:51:02

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Mądralo ;-)
>
> Mika
> Ps: A jak jesteś przystojny to daj swoje foto do galerii.

Mika, mam do Ciebie prywatną prośbę, możesz przestać manipulować jej
imieniem ?

enni

1. Data: 2003-06-08 22:27:52

Od: "Mika" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mika, mam do Ciebie prywatną prośbę, możesz przestać manipulować jej
> imieniem ?

Nie ma sprawy.
A moge spytać czemu fakt ten Cię drażni?
Jesteś zazdrosna czy co? ;-)

Mika

1. Data: 2003-06-09 06:42:06

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <5...@i...neostrada.pl> napisał w wiadomości

> Widzę, że kolega ma doświadczenie....

Tylko pewnie dziub mu przeszkadza .. :]

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2003-06-09 07:55:41

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru <news:bbvac5$qbv$1@news.onet.pl> ono
<Natalia> napisacz takie o:

> nie rozumiem, dlaczego kościół
> do takiej miłości zniechęca?
> a może się mylę, bo na religię nie chodziłam?

ciekawe stwierdzenie:
nie rozumiem, dlaczego a=b
choć może się mylę, bo nie chodziłąm na matmę

> dlaczego kościół wtyka ludziom do głów, że współżyjąc przed ślubem
> popełniamy grzech??

prawie jak wyżej, ale idzisz dalej.
a im dalej w las tym więcej drzew..

> jeszcze czego, żebym to za grzech uważała!

widzę, ze w miarę postu, dokonałaś samooczyszczenia.
od wątpliwości do kategorycznego stwierdzenia.

> chociaż dziś
> na ambonie powinno być głównie o referendum :))

powinno?

--
http://trener.blog.pl
ja tu tylko nabijam statystyki

1. Data: 2003-06-09 08:23:42

Od: <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> napisał w wiadomości
> powinno?

Przepraszam ze się wtrącę ale .. nie powinno.
Co nie zmienia faktu że przed wyborami msze miewają polityczny posmak.
Moim zdaniem polityka nie ma nic do kościoła, wiary i odwrotnie

m.

1. Data: 2003-06-09 08:36:40

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

proczim pana, w takie komputeru <news:bc1dcb$2re7$1@news2.ipartners.pl>
ono <tren R> napisacz takie o:

> Moim zdaniem polityka nie ma nic do kościoła, wiary i odwrotnie

dlaczego?
dlaczego np w klipach wyborczych politycy tak lubia pokazywac się z
papieżem?

1. Data: 2003-06-09 08:41:36

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" napisała:

> gorąco polecam miłość fizyczną :)
> każdemu
> niesamowite, co za przemiana we mnie
> niedawno wszystko w czarnych barwach - a dziś, po nocy przespanej z
> policzkiem na męskim torsie, wszystko na różowo, dla odmiany :)))
> (nowe uzależnienie, hihi)

To naprawdę interesujące. Zapytam tylko, czy ta miłość fizyczna jest dobra
"sama w sobie"? Czy ten "męski tors" jest jakiś przypadkowy, pierwszy
z brzegu, czy jakiś wyjątkowy? O właśnie - zakochałaś się może przy
okazji, czy ten drobiazg akurat nie ma tu nic do rzeczy? Na koniec wyobraź
sobie, że za kilka tygodni coś ci "zaciąży" - nadal będziesz widziała wszystko
na różowo, "dla odmiany"? Mam nadzieję, że tak - i że podobnie pomyśli
właściciel męskiego torsu. W końcu dzidziusie są takie śliczne, różowiutkie!

Pozdrawiam serdecznie. Kochajmy się!!!

--
Sławek

[spam] Internet przestrzeń bez granic
Zespół Touretta
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
Dodalem fotke do strony-musisz to zobaczyc
zmiana uczuć, długie.