Re: kochane pomocy

From: "softlink" <s...@p...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: kochane pomocy
Date: Mon, 21 Jul 2003 23:20:15 +0200

> Wchodze sobie w te rozne stronki z haftami i GUZIK.
> Robie "zapisz jako" i to co mam u siebie sie nie nadaje!!!!!
> Jak to sie zciaga?
> Mam nikle pojecie o kompie, ale jak ktos mi powie krok po kroku, to
pokumkam!
> Pozdrawiam MILENARYS! dala mi odwage na korzystanie z tych przyjemnosci!!!
> POMOCY!!!

Najlepiej gdybyś podała jakąś konkretną stronkę, to wtedy krok po kroku ...
ale tak na szybko to podejrzewam że robisz w przeglądarce np internet
explorerze w menu pliki/zapisz jako, a wtedy zapisze ci się tylko strona
żeby się zapisały obrazki albo schematy najczęściej trzeba najechać na nie
myszką i zaczekać sekundkę aż w lewym górnym rogu pojawi się malutnie menu i
tam będzie ikonka pierwsza z lewej z dyskietką, wtedy zapiszesz sobie tam
gdzie chcesz oczywiście dany obrazek...
powodzenia
Monika ze Świdnika