kochany Kreciku i inne dobre duszyczki.......

1. Data: 2005-12-29 22:52:53

Temat: kochany Kreciku i inne dobre duszyczki.......
Od: "moni" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z wami od niedawna ale juz uwielbiam was i ta cudowna atmosfere... :)
Potrzebuje waszej pomocy,szukam schematow na husty i szale na szydelku ,w
zamian moge zainteresowanym zeskanowac przecudowna gazetke (Verena 1/03)z
opisami sweterkow i bluzeczek (SLICZNOSCI!!!) opisy sa tylko po niemiecku
oraz gazetke Filati (handstrick)Ausgabe 16 rowniez piekne wzory ,z
niemieckimi opisami,na tej stronce mozecie poogladac niektore numery
czasopism ,ktore wymienilam:

http://www.lanagrossa.de/
pozdrwiam moni

2. Data: 2005-12-30 01:27:08

Temat: Re: kochany Kreciku i inne dobre duszyczki.......
Od: "Frezyjka" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oraz gazetke Filati (handstrick)Ausgabe 16 rowniez piekne wzory ,z
> niemieckimi opisami,na tej stronce mozecie poogladac niektore numery

Nie wiem czy takie ci odpowiadaja.
http://glinki.com/?l=b6cfsb
Pozdrawiam
Bozena

3. Data: 2005-12-30 10:50:31

Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moni" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oraz gazetke Filati (handstrick)Ausgabe 16 rowniez piekne wzory ,z
> niemieckimi opisami,na tej stronce mozecie poogladac niektore numery

ja czasopisma bardzo chętnie - a wzory i schematy na chusty i szale już
wysyłam. sporo tego, wiec w kilku mejlach Ci przyjdzie na konto. mam
nadzieje, że nadażysz ze ściaganiem :)

ściskam cieplutko. tym cieplej, im bardziej u mnie za oknem zawierucha - a
wieje i wieje już od połowy nowy...

EWA

4. Data: 2005-12-30 12:04:01

Od: "moni" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

krecik <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wieje i wieje już od połowy nowy...
>
> EWA
>
> hej,wyslalam Ci maila ,ide na spacer z psami ,jest cudowne sloneczko i
mnostwo sniegu

maszyna do szycia_instrukcja
[xxx] vervaco - łódki
wzory irlandzkie