wzory irlandzkie

1. Data: 2005-12-29 17:25:46

Temat: wzory irlandzkie
Od: "Arcadio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako nowicjuszka przepraszam z góry jeżeli nie przejrzałam archiwum, ale nie
mogłam znaleź tam interesującego mnie topicu. Chodzi mi mianowicie o wzory z
opisami tzw. "wzorów irlandzikich" . Wiem, ze ukazała sie na rynku polskim
publikacja z opisami i schematami tychże wzorów, ale ona niesety kosztuje
ponad 30 pln. Czy ktoś z szanownych "forumowiczów" (tak wime,m ze to nie
forum) ma moze informacje gdzie w necie (googlanie nie dało rezultatu) moge
znalezc skan tej ksiazki albo innego rodzaju opisy, które mi umozliwia
wykorzystanie tych wzorów, które nesamowicie mi sie podobają, przy tworzeniu
hmmm "kreacji" dla mojej rodziny.
Z góry dziekuje za pomoc -
IrEnA - hobbystka robótek ręcznych ;)

2. Data: 2005-12-29 18:28:28

Temat: Re: wzory irlandzkie
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz uściślić chodzi o szydełko irlandzkie czy o haft?
pzdr.
Mampka

3. Data: 2005-12-29 22:16:40

Od: "Arcadio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> A mozesz uściślić chodzi o szydełko irlandzkie czy o haft?

Chodzi o wzory irlandzkie robione na normalnych drutach z żyłką lub bez, nie
chodzi o szydełko ani o haft.
POZ - IrEnA - hobbstka :)

4. Data: 2005-12-29 22:26:20

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaa już łapię, niestety nie bardzo mogę Ci pomóc, ja tylko szydełkowa :)
Dobrze zrozumiałam, ze to chodzi o motywy do wrabiania, a nie jakieś
specjalne sploty?
A moze masz jakieś zdjęcie w necie do pokazania?
pzdr.
Mampka

5. Data: 2005-12-29 22:33:04

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> specjalne sploty?
> A moze masz jakieś zdjęcie w necie do pokazania?

Chodzi o arany, "sztandarowy" motyw to warkocze. Jest fajna strona wzorów
wszystkich klanów irlandzkich
http://www.clanarans.com/ca/catalog/clanaran_sweats.
php?PHPSESSID=f1e7b562df
Możesz tam obejrzeć ich całe mrowie, klikając nazwiska.
Jandulka

6. Data: 2005-12-30 04:35:51

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiu ale to fajne jest :) Żałuję, że nie jestem drutowa.
Jeśli ktoś by znalazł rzeczona książkę to ja również się piszę na skany.

pzdr.
Mampka

7. Data: 2005-12-30 04:56:34

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udało znaleźć mi się coś takiego:
http://knitting.about.com/library/weekly/aa071298.ht
to jest program to projektowania aranów (tak zrozumiałam z opisu)
pozdrawiam
Mampka

8. Data: 2005-12-30 05:45:56

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o wzory irlandzkie robione na normalnych drutach z żyłką lub bez,
> nie
> chodzi o szydełko ani o haft.

Mam tą książkę ale zeskanować mogę najwcześniej w sobotę 7 stycznia
wcześniej nie ma szans. Jeżeli poczekasz nie ma sprawy.
Pozdrawiam Mirella

9. Data: 2005-12-30 08:33:19

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam tą książkę ale zeskanować mogę najwcześniej w sobotę 7 stycznia
> wcześniej nie ma szans. Jeżeli poczekasz nie ma sprawy.
> Pozdrawiam Mirella

To ja bym też poprosiła, co prawda na drutach nie robiłam całe wieki, ale zawsze
można wrócić.
Pozdr.
Basia

10. Data: 2005-12-30 08:52:55

Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> To ja bym też poprosiła, co prawda na drutach nie robiłam całe wieki, ale
> [...]
Szanowna koleżanko. Pod adresem
l (adres skrócony
http://glinki.com/?l=qrzztg) znajduje się FAQ naszej grupy, serdecznie
zachęcam do zapoznania się z jego treścią. W punkcie siódmym przeczytasz, że
"Prośby o wzory oferowane na forum ogólnym oraz podziękowania kierujemy na
priv!!! ", czyli na prywatny adres danej grupowiczki. Serdecznie dziękuję z
góry za przestrzeganie tej zasady, bo ułatwia ona życie nie tylko modemowcom
i ogranicza zbędny ruch w Internecie.
Z poważaniem
Jandulka

Włóczki w Małej Dianie
polecam pasmanterię Kalisz
[Inne] Kurs lepienia aniolka
[frywolitka] frywolitkowe jajka wielkanocne
Poszukuję wzorów religijnych