kofeina

1. Data: 2003-04-17 10:26:18

Temat: kofeina
Od: "Jacek S" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie odzwyczaic od kawy?
problem jest dosc powazny, to nie jest sprawa typu 2,3 kawy dziennie
pije ogromne ilosci kawy, jestrem uzalezniony fizycznie i psychicznie, czym
sie charakterysuje psychiczne uzaleniznie wiadomo
fizyczne natomiast objaiwa sie u mnie tym ze jak chce odstawic to bole
miesni, zawroty glowy, bole wsyzstkie, fale goraca, po prostu pieklo , wtedy
nawet spac nie moge bo nie moge usnac
kto ma jakis pomysl?

2. Data: 2003-05-12 17:29:53

Temat: Re: kofeina
Od: "Bio`" <q...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek S" <c...@i...pl> wrote in message
> [...]
> fizyczne natomiast objaiwa sie u mnie tym ze jak chce odstawic to bole
> miesni, zawroty glowy, bole wsyzstkie, fale goraca, po prostu pieklo ,

jak napisałem wyzej:
suma nałogów jest stała,
tak że znajdź coś zastępczego(SIC!)

z tym że to co tu napisałeś to racej lekaż i odtruwanie...
albo leczenie przez obrzydzenie
np ESPRESSO w ilości 40 filizanek (jak Honoire Balzac) trochę halucynacji i
ogólnie źle
a potem może jak sobie przypomnisz jak było to nie spojżysz na kawę już
nigdy

3. Data: 2003-05-13 08:19:47

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bio`" <q...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ogólnie źle
> a potem może jak sobie przypomnisz jak było to nie spojżysz na kawę już

wylądował w szpitalu z wielkim nadciśnieniem.
Może spróbuj zamiast tej kawy pić magnes(przez s czy z?) i zmniejszaj
powolutku ilości (kawy oczywiście).Nie zapominaj o magnes(ś,ź?)ie.

Prywatne kliniki odwykowe
Lecznie alkoholika !!!! POMOCY!
re:MILOSC
narkotyki/zdjęcia proszę o pomoc