Re: kokaina

1. Data: 2003-11-06 12:14:11

Temat: Re: kokaina
Od: Olek Michalski <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamietnego dnia 11/5/03 7:05 AM logos odezwal(a) sie tymi oto slowy:

> mialem to wyslac wczoraj). Nie wolno porownywac kokainy i opiatow
> (morfina, heroina, metadon, demerol, etc.). Mimo iz wszystkie sa
> zaliczane do grupy narkotykow ciezkich to jednak mechanizm ich
> oddzialywania na organizm ludzki jest odmienny. Jedne wywoluja

Niech mnie ktos laskawie oswieci. Dlaczego silny srodek
psychostymulujacy zalicza sie _wogole_ do narkotykow (o kokainie mysle).
Przeciez to nielogiczne jakies. Zwyczaj taki? Czy po prostu pojec pomylenie?

pozdrawiam
olek

--
_ __
/ \ | \ |/ a(dot)michalski<at>zodiac(dot)mimuw(dot)edu(dot)pl

1. Data: 2003-11-06 14:09:41

Od: logos <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olek Michalski wrote:

> [...]
> psychostymulujacy zalicza sie _wogole_ do narkotykow (o kokainie
> mysle). Przeciez to nielogiczne jakies. Zwyczaj taki? Czy po

Malo subtelna ironia ale masz plusa za dobre checi.

logos
--
<gg 1436318>

:::.Try~to~be~the~king~but~the~ace~is~back.:::

1. Data: 2003-11-07 09:58:38

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "logos" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Malo subtelna ironia ale masz plusa za dobre checi.

... ale to co napisales sie do tego sprowadza (pisze bez zlosliwosci)
Duch

1. Data: 2003-11-07 10:03:43

Temat: Re: kokaina - dalej
Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "logos" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

Jeszcze zacytuje ze strony www.narkotyki.pl

"
Pragnienie ponownego przezycia tej intensywnej przyjemnosci jest potezne, a
depresja nastepujaca po "haju" -gleboka.
Uzaleznienie fizyczne i psychiczne rozwija sie u zazywajacego kokaine
nastolatka przewaznie w ciagu okolo 16 miesiecy.
"

1. Data: 2003-11-07 11:27:59

Od: Olek Michalski <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "logos" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci

Hmm.. przepraszam, ze odpowiadam nie w tym miejscu co trzeba, ale
niestety wczoraj serwer newsow przezyl smierc kliniczna i rekonfiguracje...

ad rem - to nie byla ironia. Po prostu dziwi mnie, kiedy ktos, kto sie
chyba na rzeczy zna uzywa terminologii szerzonej propagandy.

_ __
/ \ | \ |/ a(dot)michalski<at>zodiac(dot)mimuw(dot)edu(dot)pl
________
...czy mrowki buduja mrowisko w celu? by Lech Trzeciak

Pytanko
tak sobie
Re: Uogolnianie
Re: Co z ARCHIWUM tej grupy na "google"... ???
Re: Co z ARCHIWUM tej grupy na "google"... ???