koktajle z sokiem pomidorowym [P]

1. Data: 2003-03-16 20:04:39

Temat: koktajle z sokiem pomidorowym [P]
Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy znacie jakies ciekawe bezalkoholowe koktajle z sokiem pomidorowym?
Ja znalazlem tylko taki:
Mleckzo pomidorowe
125ml (1/2 szklanki) soku pomidorowego
125ml (1/2 szklanki) zimnego mleka
Sos Worcestershire, sol, pieprz do smaku.
Wszystko wymieszac w blenderze. Udekorowac plastrem cytryny.

Wyprobowalem, jak dla mnie, to ciekawe, wykwintne polaczenie ;-)

Moze macie jakies inne ciekawe pomysly na bezalkoholowe koktajle mleczne?

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-03-16 20:11:57

Temat: Re: koktajle z sokiem pomidorowym [P]
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Nikodem Kuz'nik napisa?:
> [...]
>
> Wyprobowalem, jak dla mnie, to ciekawe, wykwintne polaczenie ;-)
>
> Moze macie jakies inne ciekawe pomysly na bezalkoholowe koktajle mleczne?

Ja robie sobie czesto sok pomidorowy wymieszany z sola, pieprzem i
odrobinka tabasco :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet za;b bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-16 20:13:27

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisal w wiadomosci
> Uz.ytkownik Nikodem Kuz'nik napisa?:
>
> Ja robie sobie czesto sok pomidorowy wymieszany z sola, pieprzem i
> odrobinka tabasco :-)

ja prawde mowiac, jak pije sok pomidorowy, to tylko prxzyprawiony sola i
pieprzem. No i tabasco czasami :)))
To jest pycha. Bo jak z wodka, to juz z odrobina cytryny

wkn

podziekowania dla Maciachowej:)
chleb kukurydziany
cielecina w bialym sosie - dietetyczno-laktacyjne
sezam-co z nim poczac
lubie zapodac princesse po obiedzie