cielecina w bialym sosie - dietetyczno-laktacyjne

1. Data: 2003-03-16 13:35:34

Temat: cielecina w bialym sosie - dietetyczno-laktacyjne
Od: "ad" <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chyba wyszlo pysznie...
pisze co czynilem
1. cielecinke (osolona) na 2 lyzki oliwy (ale maly gaz)
2. ok.1-2h z dodatkiem wody i majeranku - dochodzilo
3. pietruszka i kopreka suszony kamisa
4. pol szklanki mleka z lyzka maki
posmakowalem OK!
ograniczylem ilosc przypraw(... oj wymieniac..), cebul, czosnkow do zera
zona karmi 5. letnia Adusie..

jesli macie jakies przepisy dla karmiacych to chetnie pogadam

Darek

1. Data: 2003-03-16 17:09:18

Temat: Re: cielecina w bialym sosie - dietetyczno-laktacyjne[OT]
Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> ograniczylem ilosc przypraw(... oj wymieniac..), cebul, czosnkow do zera
> zona karmi 5. letnia Adusie..

Przepraszam, ze nie na temat, ale czy ja dobrze zrozumialam, ze Twoja karmi
piersia 5. letnie dziecko ???

Mam nadzieje, ze to tylko literowka.

swiss

1. Data: 2003-03-16 18:40:37

Od: "ad" <d...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. DNIOWE :))))
przepraszam..

1. Data: 2003-03-16 18:53:22

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ad" <d...@w...com.pl> napisał w wiadomości
> 5. DNIOWE :))))
> przepraszam..
> karmi

hihihih, ot taka niewielka roznica ;))))))

Marta

1. Data: 2003-03-16 19:14:10

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

m...@i...pl wrote:

>Przepraszam, ze nie na temat, ale czy ja dobrze zrozumialam, ze Twoja karmi
>piersia 5. letnie dziecko ???
>
>Mam nadzieje, ze to tylko literowka.
>
>swiss

Masz nadzieje? A czy to przestepstwo?

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-03-16 19:19:58

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> napisał w wiadomości
> [...]
Pewnie nie.. ale chyba wolalbus, bedac kobieta, przez 5 lat nie karmic
dziecka piersia :)) Tak sie mnie wydawa ;)

Marta

1. Data: 2003-03-16 19:31:37

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>Pewnie nie.. ale chyba wolalbus, bedac kobieta, przez 5 lat nie karmic
>dziecka piersia :)) Tak sie mnie wydawa ;)

Jak bede kobieta to pomysle na ten temat...
;-)))

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-03-16 19:35:57

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bede kobieta to pomysle na ten temat...
> ;-)))

Hehe :)) trzymam za slowo :))

Marta

1. Data: 2003-03-16 19:38:12

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Masz nadzieje? A czy to przestepstwo?

Z psychologicznego pukntu widzenia to tak!
Zbyt dlugie karmienie dziecka piersia prowadzi do powastania fiksacji oralnej
i wielu innych zaburzen. Z tego powodu, jak slysze o takich praktykach, to az
mna trzesie, ze rodzice funduja wlasnym dzieciom ogromne problemy.

Mam nadzieje, ze teraz wszystko jasne.

pozdrawiam

swiss

1. Data: 2003-03-16 19:47:21

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

m...@i...pl wrote:

> [...]
>i wielu innych zaburzen. Z tego powodu, jak slysze o takich praktykach, to az
>mna trzesie, ze rodzice funduja wlasnym dzieciom ogromne problemy.

Ja tam lubie moja fiksacje oralna...i inne osoby tez nie narzekaja...
co do wielu innych zburzen to wydaje mi sie ze jest to zbyt ogolnikowe
stwiedzenie aby moglo wytrzymac jakakolwiek krytyke...a poza tym robi
sie OT i pomimo ze mie to "ani, ani..." proponuje EOT.

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

sezam-co z nim poczac
lubie zapodac princesse po obiedzie
na Św. Patryka
Szekszardi Merlot 1999 [Hungarovin] - porazka
a jednak gorenje:))