kolacja na specjalna okazje

1. Data: 2003-06-17 10:46:57

Temat: kolacja na specjalna okazje
Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

w piatek mam z moim facetem koleją rocznice chciała bym przygotować coś
specjalnego ale zarazzem nie zbyt drogiego no i cos na piątek czyli bez
mieska może byście mi coś doradzili bo nie mam pojęcia

1. Data: 2003-06-17 10:57:34

Temat: Re: kolacja na specjalna okazje
Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje łososia smażonego na masełku, z cytrynką i koperkiem, a jako
dodatek ziemniaczki w mundurkach. Do tego białe wino...
A na deser truskawki z bitą śmietaną...

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-17 11:50:29

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości
> specjalnego ale zarazzem nie zbyt drogiego no i cos na piątek czyli
bez
> mieska >

Czy post w piątek obowiązuje cały rok?

pozdr

cherokee
niepraktykująca

1. Data: 2003-06-17 12:08:38

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wystukał:

> Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości

> Czy post w piątek obowiązuje cały rok?

Z zasłyszanych pogłosem: podobno już nie jest obowiązujący, tylko
zalecany. Ale jeśli ktoś chce przestrzegać to nie widzę problemu.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-06-17 12:12:33

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd:

> bez mieska >

> Czy post w piątek obowiązuje cały rok?
>
> cherokee
> niepraktykująca

nas nie obowiązuje! No i fajnie!

A na piątek to polędwica z bobra jest dobra.

Ja bym zrobił (sobie) lasagne wegetariańskie. Ale to robię i tak dość
często, tylko że raczej w chłodniejsze dni.

Waldek

1. Data: 2003-06-17 12:25:27

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał
w wiadomości news:3EEF05B1.5090905@ukbf.fu-berlin.de...
> A na piątek to polędwica z bobra jest dobra.

Z bobra takiego zwykłego, z dużymi zębami?
Pytam, bo coś mi się przypomniało. Jako dziecko jadałam często mięso z
nutrii, które bardzo mi się jako zwierzaki podobały, nie miałam też
żadnych oporów jesli chodzi o jedzenie ich mięsa.

Teraz jakby mi ktos kazał, to nie wzięłabym do ust nutrii, bo wydaje
mi sie dużym szczurem.

Fuj!

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-06-17 12:55:48

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Z bobra takiego zwykłego, z dużymi zębami?
tak, tylko teraz są pod ochroną. A napisałem dlatego, bo w średniowieczu
(chyba potem też, nie wiem jak długo), wszystko co pływało, było postne,
więc i bobry też. W razie co, konie też potrafią pływać, a i dzik jak
się zaweźnie, popłynie ;-) W kaźdym razie ludzi pływających chyba nie
jedzono, w każdym razie nie w czasie postu.

> Pytam, bo coś mi się przypomniało. Jako dziecko jadałam często mięso z
> nutrii, które bardzo mi się jako zwierzaki podobały, nie miałam też
> żadnych oporów jesli chodzi o jedzenie ich mięsa.
jadłem kiełbasę z nutrii, ale nie smakowała mi specjalnie.

> Teraz jakby mi ktos kazał, to nie wzięłabym do ust nutrii, bo wydaje
> mi sie dużym szczurem.
no tak wyglądają. Choć króliki i zające też są gryzoniami, a smakują
całkiem nieźle. Nutrie wolę jednak w stanie żywym. Całkiem miłe
zwierzątka, ale ugryźć potrafią.

Waldek

1. Data: 2003-06-17 13:00:45

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

madzia:
> w piatek mam z moim facetem koleją rocznice chciała bym przygotować coś
> specjalnego ale zarazzem nie zbyt drogiego no i cos na piątek czyli bez
> mieska może byście mi coś doradzili bo nie mam pojęcia

a tak na serio, to co lubicie, a czego nie. Może się coś wspólnymi
siłami wymyśli? A jak więcej tego będzie i się ostanie, to przyjedziemy
popróbować.

Waldek

1. Data: 2003-06-17 13:39:25

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bcn1bn$uss$1@absinth.dialog.net.pl...

> Teraz jakby mi ktos kazał, to nie wzięłabym do ust nutrii, bo wydaje
> mi sie dużym szczurem.

ja tez bym nie wziela do ust, ale to dlatego, ze moj przesympatyczny maly
szary szczur obrazilby sie natychmiast ;-P

wkn hihi

1. Data: 2003-06-17 15:07:01

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

ja lubie np frytki a moj facet woli ryż :P
a tak ogólnie to oboje raczej lubimy te same rzeczy, różnorakie makrony
które sama przyżadzam, podobno całkiem niezle, pizze, zapiekane ziemniaki,
wszytko co nie tradycyjne, ja bardzo lubie eksperymentować z jedzonkiem.
A propo spodobał mi sie pomysł z ta smarzoną rybką dawno nie jadłam łososia
wiec może się skusze jak nie wymyslicie czegoś innego

Bitki, albo coś innego super EXTRA!!!
POMOCY :))) JAKA SAŁATKA ???
pasta ze szpinakiem [P]
Peklowac, nie peklowac?