kolacja we dwoje z kurczaczkiem w roli głównej

11. Data: 2006-08-21 11:07:42

Temat: Re: kolacja we dwoje z kurczaczkiem w roli głównej
Od: "turecky " <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Ostrzegam przed obrobka cieplna suszonych pomidorow : w nieciekawy
> (dla mnie przynajmniej) sposob zmienia sie smak, tzn. dosyc kwasnieja.
> Osobiscie wole spozywac suszone pomidory "na surowo".

A ja lubię. Zraziki zawijane (np. ze schabu) faszerowane suszonymi pomidorami
sa bardzo, bardzo dobre :-) plus trochę oliwy z pomidorów do polania gotowego
dania na wydaniu (do dekoracji talerza). Polecam.

Albo jako dodatek do klasycznego "spaghetti aglio, olio a peperoncino"

12. Data: 2006-08-21 11:30:43

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

niekompatybilna napisał(a):
> chciałabym przygotować coś z kurczaka /to mięso moj mężczyzna najbardziej
> lubi/ do kurczaka może być i ryż i makaron oraz proszę o przepis na jakąs
> pyszną sałatkę jako dodatek ;)
Przykro mi to mówić, ale kurczak, ryż i sałatka (choćby
najpyszniejsza) - toż to najnudniejszy zestaw na świecie!
Antyrocznicowy - bym rzekła :-(

Nie przesadzaj, może u Ciebie w domu tak, ale niekoniecznie wszędzie.

A ja bym tam wolał dostac potrawe lubiana i smaczną, a nie jakieś nowoczesne
paskudztwo...

Ale, ze kurczak może byc wspaniały: danie koronacyjne z Anglii:

http://www.wikikuchnia.org/wiki/Kurczak_koronacyjny

>Kurczak i doskonały - te dwa słowa mogą istnieć tylko osobno, a
>już na pewno jeśli razem, to nie w rocznicę.

Bzdura totalna. Moze nie umiesz przyrządzać kurczaka?

>Sola pod beszamelem oraz sałatka z ananasa, melona i avocado z sokiem
>z limonki, plus białe wino, na deser jabłka po cesarsku (pieczone) -
>to by było na tyle jeśli chodzi o MOJĄ najbliższą rocznicę...

Sałatka - ble, chyba że na deser, ale jak widzę, to nie. I nie każdy moze
lubić rybę (ja akurat lubię, ale różnie bywa).

DJD

13. Data: 2006-08-21 12:07:26

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nowoczesne
> paskudztwo...
>
> Ale, ze kurczak może byc wspaniały: danie koronacyjne z Anglii:

Bardzo to ładnie wygląda, i już wiem że zrobię, tylko pytanie: z czym to się
je? :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

14. Data: 2006-08-21 12:57:08

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

(ciach)

> [...]
nowoczesne
> paskudztwo...
>
> Ale, ze kurczak może byc wspaniały: danie koronacyjne z Anglii:

Hmm nie przepadam za gotowanym kurczakiem... ale to mi wyglada raczej na
duszonego
Osobiscie wolalbym raczej krolika w taki sposob zrobionego...

(ciach)

> Sałatka - ble, chyba że na deser, ale jak widzę, to nie. I nie każdy moze
> lubić rybę (ja akurat lubię, ale różnie bywa).

Hmm sole bym zladl...
Szczerze mowiac nie probowalem
Moi rodzice sa na etapie pangi
A w sobote w Tesco widzialem "promocyjnego" halibuta-20 zl/kg...
az mi slinka pociekla echhhhh

15. Data: 2006-08-21 16:02:41

Od: annikka <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niekompatybilna napisał(a):
> Kochani,
>
> zbliża się rocznica i chcialabym mojego mężczyznę mocno zaskoczyć doskonałą
> kolacją ;)
> Mam już plan na dekorację, świece, muzyczkę, ale brak mi pomysłu na specjał
> :)
>
> chciałabym przygotować coś z kurczaka /to mięso moj mężczyzna najbardziej
> lubi/ do kurczaka może być i ryż i makaron oraz proszę o przepis na jakąs
> pyszną sałatkę jako dodatek ;)
>
> będę ogromnie wdzięczna ;)
>
> serdeczności slę dla wszystkich

Polecam przepis Bożenki z Wilna:
http://tiny.pl/7tzl
Rewelacja!

Ania

16. Data: 2006-08-21 19:03:00

Od: "niekompatybilna" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jesteście genialni! juz wszystko wiem, coś pysznego wybiorę.

cóz, może i kurczak na rocznicę nie jest doskonały, ale moj mezczyzna
uwielbia kurczaka a ja uwielbiam sprawiać mu kulinarne przyjemności. Ryba
odpada, bo sama się ich brzydzę... /nie komentujecie, kazdy ma swoje
dziwactwa/. Generalnie jestem od wielu lat wegetarianka, stad prośba o
salatkę. CChoc to urocztsa kolacja zadowole sie salatka i makaronem,
ziemniakami czy ryżem - coś tu wybiorę.

raz jeszcze dziekuje za przepisy ;) bedzie pysznie, w to nie wątpię ;)

17. Data: 2006-08-22 00:55:58

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):
> Proponujesz wiec zrobic cos, czego facet byc moze nie lubi? :-O
> Moj np. nie zjadlby ryby pod zadna postacia.

Idę o zakład, że zje.
Jaką kwotę proponujesz?
:-P
pozdr. Jerzy

18. Data: 2006-08-22 02:55:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <0...@m...pl> wrote in message

> Idę o zakład, że zje.
> Jaką kwotę proponujesz?
> :-P
> pozdr. Jerzy

Śledzik i Smirnoff lub Niemiroff?

19. Data: 2006-08-22 06:25:13

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisała:

> Idę o zakład, że zje.
> Jaką kwotę proponujesz?

Nie zje :) On wacha potrawe, czy to przypadkiem nie ryba,
zanim sprobuje cos nieznanego ;-)

Pozdrawiam
Lilla

20. Data: 2006-08-22 06:39:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla napisał(a):

> Nie zje :) On wacha potrawe, czy to przypadkiem nie ryba,
> zanim sprobuje cos nieznanego ;-)

Moje dziecię również i w końcu padł ofiarą, od tego czasu zaczał jeśc
rybę bo nie miał innego wyjścia.
pozdr. Jerzy

He...he
sandacz
Ciasto z oliwkami ( Kreta ) - szukam przepisu
Wedliny domowe - przepisy i nie tylko
Pakistanskie mango w wawie