kolagen

1. Data: 2007-02-22 18:27:11

Temat: kolagen
Od: magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Prosze o opinie na temat czystego kolagenu. Mam zamiar kupić sobie
czysty kolagen w dozowniku. Czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat.
Jak działa na skórę cz faktycznie widać efekty.
Byłabym bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam Madzia.

2. Data: 2007-02-22 21:10:55

Temat: Re: kolagen
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Prosze o opinie na temat czystego kolagenu.

Ściema.

--
JoP

3. Data: 2007-02-23 11:05:28

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolagen w dozowniku. Czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat. Jak działa

Lepiej kup zwykły krem Nivea, mniej wydasz:)
http://www.jaworek.net/kosmetyki/obalanie_mitow.php

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2007-02-23 19:53:39

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Użytkownik "magda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Ściema.
>
> --
> JoP
A tak powaznie , to skad wiesz, jakies argumenty ?
Ilona

5. Data: 2007-02-23 21:58:53

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP <i...@g...de> napisał(a):

> A tak powaznie , to skad wiesz, jakies argumenty ?

Powaznie, to tu wszystkie ludzie wiedzO, ze to sciema. Poguglaj, tez bedziesz
wiedziec.

h.

6. Data: 2007-02-24 10:43:12

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Powaznie, to tu wszystkie ludzie wiedzO, ze to sciema. Poguglaj, tez
> bedziesz
> wiedziec.
Z mojego guglania wlasnie wyszlo cos innego.
Ilona

7. Data: 2007-02-24 17:54:22

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IP" <i...@g...de> napisał w wiadomości news:erngo2$

> A tak powaznie , to skad wiesz, jakies argumenty ?
> Ilona

Czytałam kiedyś, że cząsteczki kolagenu są zbyt duże, by mogły byc
transporotowane przez skórę, więc nie warto...
O.

8. Data: 2007-02-24 18:09:42

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP <i...@g...de> napisał(a):

> Z mojego guglania wlasnie wyszlo cos innego.

Twoja kasa Twoj wybor.

hania

9. Data: 2007-02-24 18:15:14

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Czytałam kiedyś, że cząsteczki kolagenu są zbyt duże, by mogły byc
> transporotowane przez skórę, więc nie warto...
> O.
Tez to czytalam i dlatego tez nie wierze w cuda :-))
Te czasteczki nie przenikaja gleboko, ale wygladzaja zmarszczki , poniewaz
skora ma wiecej warstw.
Kolagen ujedrnia skore, a to dla dojrzalej skory juzcos.
To samo dotyczy kremow, czy to nawilzaja itd., a ludzie wydaja kupe forsy na
te z gornej polki, chociaz eksperci nie widza roznicy w ich cudownym
dzialaniu, no chyba, ze w budzecie :-))
Ilona

10. Data: 2007-02-24 19:13:35

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja kasa Twoj wybor.
>
> hania
>
> --
Alez to nie ja pytalam, ja nie mam potrzeby kupowac
Ilona

Jakie zapachy na wiosnę?
allegro
zabiegi dźwiękiem